// یکشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

حساب کاربری بازیکنانی که در Apex Legends همکاری تیمی نداشته باشند مسدود می‌شود

استودیو ریسپاون اعلام کرده است که حساب کاربری آن دسته از بازیکنانی که به هم‌تیمی‌های خود کمک نمی‌کنند و فقط برای کسب امتیاز از آن‌ها استفاده می‌کنند، مسدود خواهد شد.

اگر از طرفداران بازی‌های آنلاین باشید،  حتما بازیکنانی را دیده‌اید که حین تجربه این نوع بازی‌ها با هم‌تیمی‌های خود همکاری نمی‌کنند و صرفا برای کسب امتیاز و دریافت رتبه‌ی خود به‌ تیم‌ شما ملحق شده‌اند. ظاهرا این مورد در بازی Apex Legends به دفعات متعددی مشاهده است و استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) مجازات سختی را برای این دسته از افراد در نظر گرفته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در سایت ردیت اعلام کرده بازیکنانی که از هم‌تیمی‌های خود برای کسب امتیاز و رتبه‌ی خود در بازی استفاده می‌کنند، مجازات می‌شوند. به‌عبارتی حساب کاربری بازیکنانی که هیچ همکاری نداشته باشند و صرفا امتیاز کسب کنند، مسدود خواهد شد. البته این مسدود شدن به‌صورت موقت است و اگر شخص گزارش‌شده در وضعیت بدتری قرار داشته باشد، حساب کاربری‌اش به‌صورت دائم مسدود می‌شود.

در ادامه استودیو ریسپاون اعلام کرده است که این موارد به‌صورت لحظه‌ای رخ نمی‌دهند و حساب کاربری شخص متخلف به‌صورت کامل بازبینی می‌شود. در اولین قدم یک هشدار را دریافت می‌کنند و در صورت رعایت نکردن، مجازات‌های ذکر شده روی حساب کاربری‌شان اعمال می‌شود. یکی دیگر از مواردی که تیم سازنده در سایت ردیت اعلام کرده است، تغییراتی نظیر محدوده ضربه خوردن بازیکنان، تنظیمات صوتی و موارد مشابه است که برای ایپکس لجندز در نظر گرفته شده‌اند.

از دیگر اخبار حول بازی Apex Legends، می‌توان به مسدود شدن حساب کاربری اشخاصی اشاره کرد که از کدهای تقلب استفاده کرده بودند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا با این دسته از افراد در یک تیم قرار گرفته‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده