نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

نام سریال Star Trek با محوریت کاپیتان جینلوک پیکارد رسما تایید شد

شبکه CBS رسما از نام سریال Star Trek با محوریت کاپیتان جینلوک پیکارد با بازی پاتریک استورات رونمایی کرد.

سال گذشته بود که شبکه CBS ساخت سریال جدیدی براساس مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) را تایید و اعلام کرد که این قرار است براساس شخصیت کاپیتان جین-لوک پیکارد ساخته شود که پاتریک استوارت بار دیگر نقش این شخصیت محبوب را بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام رسمی این سریال اعلام شده است. به نقل از سایت StarTrek، شبکه CBS رسما اعلام کرد که این سریال قرار است با نام Star Trek: Picard (پیشتازان فضا: پیکارد) از سرویس استریم CBS All Access منتشر شود. علاوه بر این، اولین لوگوی رسمی دومین سریال Star Trek از مجموعه فعلی در دست ساخت، نیز منتشر شده است که از الگوی دیگر فیلم‌ها و سریال‌های این مجموعه پیروی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Trek: Picard

همچنین اولین ویدیوی رسمی سریال Star Trek: Picard برای سهامداران شبکه CBS و تعدادی از خبرنگاران نمایش داده شده که این ویدیو هنوز رسما منتشر نشده و اطلاعات زیادی نیز از آن در دسترس نیست، اما طبق گفته ComicBook، کاپیتان جینلوک پیکارد، کاپیتان سابق انترپرایس به دنبال بازسازی اعتبار خود است. علاوه بر این، یک تصویر از ویدیوی نمایش داده شده، نیز منتشر شده که در این تصویر کاپیتان پیکارد قابل مشاهده است و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

Star Trek: Picard

پاتریک استوارت، آلیسون پیل، هری ترداوی، آیسا بریونیس، سانتیاگو کاباررا، میشل هارد و ایوان اواگورا، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Star Trek: Picard حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. الکس کورتزمن، جیمز داف، آکیوا گلدزمن، مایکل شیبن و کریستن بیر، نیز به‌عنوان تهیه کننده و تیم خلاق در پروژه سریال پیکارد حضور خواهند داشت تا دومین سریال Star Trek را که در حال پخش است، تولید و از سرویس استریم CBS All Access منتشر کنند. علاوه بر این، مدتی پیش سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) نیز برای فصل سوم تمدید شده بود. انتظار می‌رود پخش سریال Star Trek: Picard در طول سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده