نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Skull & Bones با تاخیر عرضه می‌شود و در E3 نمایشی ندارد

بازی Skull & Bones با تاخیر در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین قرار نیست هیچ نمایشی در مراسم E3 2019 داشته باشد.

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) خبرهای تازه‌ای درباره بازی Skull & Bones منتشر کرد و متاسفانه این اخبار احتمالا قرار نیست برای طرفداران بازی چندان خوش آیند باشد. حالا برای تجربه‌ی Skull & Bones باید مدت بیشتری صبر کنید. بازی Skull & Bones در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شود اما حالا با تاخیر خوردنش به سرنوشت نامعلومی هدایت شده. یوبیسافت همچنین در گزارش محصولاتی که برای سال مالی آینده در نظر گرفته نامی از بازی Skull & Bones نبرده است. این مسئله بدین معنا است که قرار نیست حداقل تا ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (مصادف با ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) شاهد عرضه‌ی این بازی باشیم. برای ناامیدی بیشتر طرفداران، باید گفت که این بازی حتی قرار نیست در مراسم E3 2019 نیز نمایشی داشته باشد.

با این‌حال اکانت رسمی بازی Skull & Bones در توییتر، با انتشار ویدیویی از صحبت‌های سازندگان درباره این تاخیر سعی داشت اندکی از تنش‌های به وجود آمده بکاهد. در این ویدیو سازندگان بازی از وضعیت فعلی آن و دلیل به وجود آمادن تاخیر در روند توسعه‌ی آن صحبت می‌کنند. آن‌ها قرار است در طول این مدت، بازی را به بهترین شکلی که می‌تواند باشد بهبود دهند و همچنان تعهد خود را به کیفیت نهایی‌ای که وعده داده بودند حفظ خواهند کرد. کاری لوهه، تهیه‌‌کننده‌ی بازی همچنین از طرفداران به خاطر حمایت‌های همیشگی و بازخوردهای‌شان تشکر کرد و گفت: «تمرکز و اولویت نخست ما همچنان روی کیفیت خواهد بود و بابت حمایت بی‌دریغ‌تان از شما تشکر می‌کنیم.»

هرچند این خبر قرار است برای آن کسانی که در سال ۲۰۱۹ انتظار عرضه‌ی Skull & Bones را می‌کشیدند به میزان زیادی آزاردهنده باشد اما کمپانی یوبی سافت همچنان برای سال جاری بازی‌های توانایی در خشاب دارد. بازی Skull & Bones دیگر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد اما انتظار می‌رود همانطور که پیشتر وعده داده شده بود برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان راهی بازارهای جهانی شود.

ما می‌خواهیم کار دشواری انجام دهیم و تاریخ عرضه‌ی بازی را به تاخیر بیندازیم. این خبر مطمئنا برای همه‌ی ما چالش‌برانگیز است اما این چیزی است که برای بازی Skull & Bones لازم است تا به فوق‌العاده‌ترین تجربه‌ای تبدیل شود که می‌تواند باشد!

تمرکز و اولویت نخست ما همچنان روی کیفیت خواهد بود و بابت حمایت بی‌دریغ‌تان از شما تشکر می‌کنیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار درباره بازی Skull & Bones زومجی را دنبال کنید. نظر شما درباره بازی دزد دریایی محور یوبیسافت چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده