نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

زوم کست ویژه سریال Game of Thrones: یک قدم تا پایان، قابل قبول یا شتاب زده؟

در قسمت جدید زوم‌کست ویژه سریال Game of Thrones، به تحلیل و بررسی قسمت یکی مانده به آخر این سریال پرداخته‌ایم. با این زوم‌کست جدید همراه باشید.

سریال بازی تاج و تخت تقریبا به پایان خود نزدیک شد و بامداد دوشنبه اپیزود یکی مانده به آخر سریال محبوب HBO پخش شد. این قسمت مانند اکثر قسمت‌های فصل هشتم مخالفان و موافقان خود را داشت. طبق روال چند هفته گذشته،‌ در جدیدترین زوم‌کست زومجی به بحث و گفتگو در رابطه با اتفاقات رخ داده در این قسمت پرداخته‌ایم.

در کنار رضا حاج‌محمدی، این هفته نگین رضاپور، عضو جدید خانواده زومجی هم به این قسمت از زوم‌کست پیوسته است تا ببینیم دیوید بنیاف و دی‌بی وایس تا چه حد توانسته‌اند دنیایی را که مارتین ساخته است، به خوبی به جلو ببرند. پس اگر شما هم قسمت پنجم از فاصل هشتم سریال را تماشا کرده‌اید و می‌خواهید نظر ما را جویا شوید،‌ این زوم‌کست را از دست ندهید.

قبل از آغاز به تماشای زوم کست پیش‌رو، در نظر داشته باشید که ما موقع صحبت راجع به سریال، بسیاری از رخدادهای مهمِ پیش‌آمده از قسمت اول فصل اول آن تا آخر قسمت پنجم هشتمین فصل را اسپویل می‌کنیم. حتی شاید برخی از تئوری‌پردازی‌های کوتاه و بلندمان درست از آب دربیایند و خواسته یا ناخواسته، بخشی از داستان اپیزود باقی‌مانده را نیز لو بدهیم.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

علاوه‌بر نسخه‌ی ویدیویی، زوم‌کست‌های اپیزودیک زومجی برای بررسی و موشکافی قسمت‌های پایانی Game of Thrones، در قالب پادکست صوتی نیز در شنوتو منتشر می‌شوند و می‌توانید در آن فرم هم دنبال‌شان کنید. راستی، به مانند همیشه، در میان گذاشتن نظرات‌تان درباره‌ی زوم‌کست و خود سریال و نکات و مثبت و منفی‌اش با ما و دیگر مخاطبان را از یاد نبرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده