// سه شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

ویدیو جدید Trine 4: The Nightmare Prince مراحل ساخت بازی را نشان می‌دهد

استودیو فروزن بایت به‌تازگی ویدیویی منتشر کرده که برخی از مراحل و چالش‌های ساخت بازی فانتزی Trine 4: The Nightmare Prince را نشان می‌دهد.

مجموعه Trine که جزو ساخته‌های استودیو فروزن بایت است، یک اثر اکشن پلتفرمر است که دارای محیطی بسیار جذاب و فانتزی و چالش‌هایی مانند حل پازل‌ها و مسائل پیچیده است. همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی خواندید، این استودیو در حال حاضر مشغول ساخت نسخه‌ی جدید این سری یعنی بازی Trine 4: The Nightmare Prince  است. در تازه‌ترین اخبار بازی ویدیویی از پشت صحنه‌ی ساخت این بازی منتشر کرده که نگاهی عمیق‌تر به برخی مراحل و چالش‌های ساخت این اثر محبوب می‌اندازد.

این نسخه از بازی قرار است با جلوه‌های گرافیکی بهتر از نسخه‌های قبل، به ریشه‌های سری بازگردد. در دو نسخه‌ی ابتدایی بازی، استودیو FrozenByte سعی کرده بود با ساخت محیطی ۲.۵ بُعدی، حس خلاقیت و رویاپردازی را در بازیکنان بالاتر برده و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و جادویی به آنها بدهد. نسخه‌ی سوم بازی با ارائه جلوه‌های بصری سه بعدی، هرچند محیطی زیباتر را برای مخاطی رقم زد، اما هم در بخش هزینه‌ها و هم در بخش ساخت، پیچیدگی‌های بیشتری را برای تیم توسعه در پی داشت. ویدیوی پشت صحنه‌ی ساخت نسخه‌ی چهارم بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اما در بازی Trine 4: The Nightmare Prince هدف سازنده این است که با بردن بازی به سمت ریشه‌های خود و ساخت آن در قالب فضای ۲.۵ بعدی، اثری تولید کند که برای طرفداران قدیمی و جدید سری Trine جذاب بوده و بتواند توجه آن‌ها را به سمت خود جلب کند. در کنار نسخه‌ی چهارم بازی، استودیو فروزن بایت قرار است بازی Trine: Ultimate Collection را نیز منتشر کند که در آن بازیکنان می‌توانند به هر چهار نسخه‌ی این سری محبوب دسترسی داشته باشند. اگر شما نیز تا‌به‌حال هیچ‌یک از بازی‌های این سری را تجربه نکرده‌اید، این فرصت بسیار خوبی برای ورود شما به دنیای جادویی و دوست‌داشتنی Trine است.

ساخت بازی Trine: Ultimate Collection برای توسعه‌دهندگان فرصت بسیار خوبی است که حجم بیشتری از مخاطبان را جذب کنند و آنها را دنیایی زیبا روبرو کنند. توسعه‌دهنده‌ی بازی از نسخه‌ی چهارم آن یعنی بازی Trine 4: The Nightmare Prince به‌عنوان کامل‌ترین نسخه‌ی این سری یاد کرده است. همان‌طور که در ویدیو نیز مشخص است، تمامی سعی سازندگان بر این است که با ساخت نسخه‌ی چهارم به بهترین شکل ممکن، خاطرات احتمالی بدی را که از نسخه‌ی سوم در ذهن برخی بازیکنان مانده، پاک کنند. این روند نیز امیدوارکننده به‌نظر می‌رسد و احتمالا با یک بازی خوب در این سری روبرو خواهیم شد. بازی Trine 4: The Nightmare Prince قرار است پاییز سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود.

اگر شما با این سری و بازی‌های آن آشنا هستید، نظرات خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده