// شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

حساب کاربری ۷۷۰ هزار کاربر متقلب Apex Legends مسدود شد

استودیو ریسپاون اعلام کرده است که حساب کاربری نزدیک به ۸۰۰ هزار کاربر Apex Legends روی کامپیوتر به خاطر استفاده از کدهای تقلب مسدود شده‌اند.

چندی پیش بود که استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کردند که در حال انجام کارهای مختلف برای ردیابی متقلبان در بازی Apex Legends هستند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون در سایت ردیت اعلام کرده است که حساب کاربری تعداد زیادی از متقلبان بازی ایپکس لیجندز مسدود شده است. علاوه بر این سازندگان آمار جالبی از کاربرانی که از کدهای تقلب استفاده کرده‌اند نیز منتشر کرده است.

تیم سازنده اعلام کرده است که تعداد متقلبان مسدود شده روی کامپیوتر، به رقم ۷۷۰ هزار نفر رسیده است. همچنین ۳۰۰ هزار حساب کاربری مشکوک به استفاده از کدهای تقلب هم از دسترس خارج شده است و چهار هزار حساب کاربری فروش کدهای تقلب هم مسدود شده‌اند. آمار و ارقام منتشر شده، تعداد بی‌شماری از کاربران پی سی بازی Apex Legends را نشان می‌دهد و مشخص است که الکترونیک آرتز در ردیابی و گرفتن مچ متقلبان، حسابی ماهر است.

الکترونیک آرتز روش ردیابی و شناسایی کاربران متقلب را اعلام نکرده است، اما گفته است که با استفاده از ابزار تقلب و همچنین بررسی حساب‌های کاربری به نتایج منتشر شده رسیده است. تمامی این اقدامات در جهت آن است که در آینده شاهد متقلبان کمتری روی نسخه کامپیوتر ایپکس لجندز باشیم. در اوایل ماه مارس اعلام شد که تعداد کاربران این بازی به رقم ۵۰ میلیون نفر رسیده است و رسیدگی تیم سازنده و ناشر ایپکس لجندز به این موارد جای خوشحالی دارد و امیدواریم در آینده هم ادامه داشته باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده