نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

کارگردان جدید فیلم Minecraft مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی برادران وارنر کارگردان جدیدی را برای فیلم Minecraft: The Movie (ماینکرفت: فیلم) استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان جدید فیلم Minecraft: The Movie انتخاب و رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، پیتر سالت پس از توافق با کمپانی برادران وارنر رسما کارگردانی فیلم Minecraft (ماینکرفت) را بر عهده گرفته است. او پیش از این سابقه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Raising Victor Vargas، فیلم Nick & Norah's Infinite Playlist و فیلم Freeheld (ملک طلق) را در کارنامه داشته و در فیلم ماینکرفت جانشین راب مک الهنی شده‌ است که تابستان امسال پروژه ساخت این فیلم را ترک کرده بود. وظیفه نوشتن فیلمنامه جدید فیلم Minecraft: The Movie نیز بر عهده آرون و آدام نی ملقب به برادران نی، کارگردانان فیلم Band of Robbers (دسته سارقان)، خواهد بود.

تابستان امسال بود که کمپانی برادران وارنر از قطع همکاری با راب مک الهنی که وظیفه کارگردانی و جیسون فوچس که وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن را بر عهده داشتند، خبر داد و اعلام کرد که فیلم Minecraft: The Movie از جدول اکران فیلم‌های آینده این کمپانی خارج شده است. پیش از این، برادران وارنر و استودیوی بازیسازی سوئدی موجانگ که برای ساخت فیلم Minecraft: The Movie همکاری می‌کنند، گفته بودند که هدف آن‌ها برای ساخت این فیلم، هدف قرار دادن مخاطبان فیلم‌هایی چون فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) است. همچنین هنوز تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Minecraft: The Movie اعلام نشده است. روی لی و جی میسیک همچنان به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده