نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

فیلم جیمز باند 25 فردا رسما رونمایی می‌شود

کمپانی MGM تایید کرد که فردا قرار است از نام و فهرست رسمی بازیگران فیلم James Bond 25 رسما رونمایی شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است به زودی از قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) که در حال حاضر با نام Bond 25 (باند ۲۵) شناخته می‌شود، رسما رونمایی شود. صفحه رسمی مجموعه 007 در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که فردا رسما از فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) رونمایی خواهد شد. این رونمایی با یک لایو استریم که در روز پنج شنبه، ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) و در ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود، انجام خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم Bond 25 در دسترس نیست، اما سازندگان فیلم وعده دادند که این رونمایی در یک مکان خاطره انگیز از مجموعه 007 انجام خواهد شد که طرفداران فرصت دارند تا از بازیگران این فیلم نیز سوالات خود را بپرسند. با این حال، مراحل تولید این فیلم طی ماه‌های گذشته با مشکلات و تاخیرهای زیادی مواجه شده، اما سرانجام قرار است مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار آغاز شود.

ماه مرداد گذشته بود که دنی بویل که قرار بود کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را بر عهده داشته باشد، پروژه ساخت این فیلم را به دلیل اختلاف نظر و عقیده با تهیه کنندگان فیلم ترک کرد. پس از این اتفاق، در شهریور گذشته کری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی فیلم James Bond 25 را بر عهده گرفت. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) اکران شود، اما اکران آن در ابتدا تا تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) عقب افتاد و سپس اکران این فیلم با یک تاخیر کوتاه دیگر نیز مواجه شد. حال فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود.

دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند قرار است برای پنجمین بار نقش 007 را در قسمت ۲۵ام این مجموعه بازی کند. همچنین انتظار می‌رود که علاوه‌بر کریگ، در این فیلم شاهد بازگشت لیا سدو، نائومی هریس، رالف فاینز، بن ویشاو و روری کینیار، باشیم. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که رامی ملک ممکن است درنهایت نقش شرور و منفی اصلی قسمت جدید فیلم James Bond را بازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده