نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

نسخه بعدی Call of Duty شاید Modern Warfare 4 باشد

با توجه به یک توییت منتشر‌شده از طرف استودیو اینفینیتی وارد، شاید نسخه بعدی Call of Duty ادامه زیرمجموعه محبوب Modern Warfare باشد. 

سری بازی‌های Call of Duty توسط سه استودیو ساخته می‌شوند و امسال، نوبت استودیو اینفینیتی وارد است تا نسخه جدید این مجموعه را آماده انتشار کند؛ استودیویی که اخیرا توییتی منتشر کرده که می‌تواند حاوی خبر‌های خوبی برای طرفداران مجموعه باشد. 

به طور دقیق‌تر، این توییت توسط مدیر انجمن‌های کاربری اینفینتی وارد منتشر شده و حاوی یک فایل گیف با محوریت یک جمجمه است. با اینکه تصویری همراه با این گیف منتشر نشده است اما بسیاری از کاربران در ابتدا تئوری‌های مطرح کردند مبنی بر اینکه این توییت احتمالا اشاره به زیر مجموعه Call of Duty: Ghosts دارد و امسال شاهد دنباله این مجموعه خواهیم بود که از قضا توسط اینفینیتی وارد هم ساخته شده است. 

با این حال جیسون شرایر از سایت معتبر کوتاکو، در ادامه اعلام کرد که این توییت احتمالا نه به زیر مجموعه Ghosts که به Modern Warfare مربوط می‌شود؛ چرا که اگر نسخه‌های MW را تجربه کرده باشید، قطعا می‌دانید که شخصیت گوست در آن از یک ماسک با تصویر جمجمه استفاده می‌کرد و این گیف هم احتمالا به همین ماسک اشاره دارد. پس شاید نسخه جدید کالاف دیوتی در اصل Modern Warfare 4 باشد. 

البته یک احتمال دیگر هم در رابطه با توییت منتشر‌شده مطرح می‌شود و آن هم اینکه پس از محبوبیت بالای نسخه Modern Warfare Remastered، شاید این استودیو به دنبال ساخت ریمستر بازی Modern Warfare 2 باشد و حتی آن را همراه با نسخه جدید کالاف دیوتی روانه بازار کند. به هر حال همه این‌ها تئوری‌ها و شایعه‌هایی هستند که طرفداران این مجموعه با استناد به توییت منتشر‌شده مطرح کرده‌اند و باید منتظر ماند و دید که در نهایت اینفینتی وارد و اکتیویژن چه زمانی رسما از نسخه بعدی کالاف دیوتی رونمایی خواهند کرد. 

نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده