نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

تیم Vici Gaming تاریخ برگزاری مسابقات The International 9 را فاش کرد

یکی از چهار تیم راه‌یافته به مسابقات The International 9 یعنی تیم Vici Gaming از طریق شبکه‌ اجتماعی ویبو اظهار داشت که در‌حال‌حاضر از زمان برگزاری این رویداد سالانه اطلاع دارد.

کمپانی ولو در شهریور ماه سال گذشته از محل برگزاری مسابقات The International 9 رونمایی کرد و اظهار داشت که برای اولین بار در تاریخ مسابقات اینترنشنال، شاهد برگزاری این رویداد سالانه در شهر شانگهای واقع در کشور چین خواهیم بود. کمپانی Valve تابه‌حال تاریخ آغاز رقابت‌های این رویداد هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی را به صورت رسمی اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر تماشای رقابت‌های کم‌نظیر تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی این تورنمنت باشیم. با این حال، به نظر می‌رسد که تیم قدرتمند Vici Gaming از منطقه چین به اطلاعات جدیدی در این رابطه دسترسی پیدا کرده است؛ چرا که بنابر تازه‌ترین اخبار مسابقات، این تیم در اقدامی غیرمنتظره زمان برگزاری مرحله گروهی و اصلی مسابقات TI9 را از طریق شبکه Weibo فاش کرد و از طرفداران خواست تا برای این تورنمنت آماده شوند. تیم وی چی گیمینگ در این‌باره گفت:

با توجه به اطلاعات داخلی، جدول زمانی مسابقات The International 9 به بیرون درز کرد! مرحله گروهی مسابقات در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ آگوست (۲۵ تا ۲۷ مرداد) و مرحله اصلی در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ آگوست (۲۹ مرداد تا ۳ شهریور) برگزار خواهد شد. لطفا به‌ گونه‌ای برای کار یا تحصیل‌تان برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید حداکثر لذت را از مسابقه‌ها ببرید.

The International 9

درحال‌حاضر تیم Vici Gaming به واسطه کسب ۵۸۵۰ امتیاز Dota Pro Circuit در جایگاه سوم رنکینگ فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بازی Dota 2 قرار دارد و نام این تیم در فهرست تیم‌هایی که جواز حضور در مسابقات The International 9 را به دست آورده‌اند، دیده می‌شود. تابه‌حال این چهار تیم با کسب ۳۶۹۱ امتیاز لازم، حضور خود در رویداد سالانه TI9 را قطعی کرده‌اند و تیم‌های دیگر با شرکت در چهار رویداد دارای امتیاز DPC دیگر این فصل می‌توانند به صورت مستقیم به مرحله گروهی مسابقات اینترنشنال آتی راه یابند.

در‌حال‌حاضر تیم‌ها در تورنمنتِ در جریان OGA Dota PIT Minor شانس خود را برای کسب امتیاز بیشتر امتحان می‌کنند و مسابقات EPICENTER Major که در تیر ماه برگزار می‌شود، پرونده مسابقات دارای امتیاز DPC را خواهد بست. از سایر اخبار مرتبط با بازی، اوایل این هفته تیم Keen Gaming عنوان قهرمانی مسابقات ESL One Mumbai را به دست آورد و زنگ آغاز ثبت نام برای شرکت در مرحله ماقبل مقدماتی اپیسنتر میجور به صدا درآمد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به مسابقات بازی دوتا 2 را از «اینجا» مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع GosuGamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده