نویسنده: مرتضی کارگر
// پنجشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

نگاهی بر درآمدهای نجومی بازیکنان eSports

این روزها کسب درآمد از انجام بازی‌های ویدیوی نه یک رویا بلکه به یکی از جذاب‌ترین زمینه‌های فعالیتی جوانان تبدیل شده است. با ما همراه شوید تا در این آیتم ویدیویی، شما را با وضعیت حال حاضر درآمدی دنیای eSports آشنا کنیم.

با اینکه روزگاری هدف از انجام بازی‌ها صرفا در تفریح و سرگرمی خلاصه می‌شد، اما این روزها بسیاری از نوجوانان و جوانان با رویای کسب شهرت و درآمدهای کلان وارد این عرصه می‌شوند. حتی در همین یکی دو ماه پیش بود که کشور چین ورزش‌های الکترونیک را به عنوان شغل به رسمیت شناخت و این گونه، افراد حرفه‌ای فعال در این عرصه را همانند دیگر مشاغل از مزایای متنوعی برخوردار کرد.

در پرونده ویدیویی پیش‌رو، به بررسی درآمد‌های نجومی دنیای eSports به‌عنوان مهم‌ترین عرصه‌ی کسب درآمد گیمرهای حرفه‌ای پرداخته‌ایم و درکنار بیان آمار و ارقام مرتبط با آن، بزرگ‌ترین معضل مالی این روزهای این ورزشکاران را هم زیر ذره‌بین می‌بریم. همچنین در بخش انتهایی پرونده هم، نگاهی به لیگ Overwatch و مزایای آن برای گیمرها داشته و در پایان هم مروری بر بیشترین درآمد‌های دنیای ورزش‌های الکترونیک خواهیم داشت.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

این پرونده ویدیویی تنها بخشی از برنامه گیمینگ لودینگ ۴۸ است و اگر به موضوعاتی همانند جذاب‌ترین تئوری‌های توطئه و خرید قانونی بازی‌های ویدیوی علاقمندید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ وجه تماشای آن را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده