// چهار شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order تیر ماه منتشر خواهد شد

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order تابستان امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

ماه جولای به علت زمانبندی برای انتشار تعداد زیادی از بازی‌ها برای پلتفرم نینتندو سوییچ، ماه بسیار شلوغی خواهد بود و هم‌اکنون بازی دیگری نیز به لیست بازی‌های ماه جولای اضافه شده است. پس از دَه سال وقفه، بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در سومین بازی از مجموعه Marvel Ultimate Alliance، تمامی قهرمانان و شخصیت‌های منفی دنیای مارول مثل شخصیت‌های مختلف Avengers ،X-Men و شخصیت‌های سری Guardians of the Galaxy حضور خواهند داشت. همچنین شخصیت‌های نو ظهوری مثل Black Panther ،Spider-Gwen ،Doctor Strange و Deadpool که محبوبیت زیادی در بین طرفداران مارول از زمان انتشار دو بازی اول این سری کسب کردند، نیز در این بازی حضور خواهند داشت.

داستان بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order حول محور تانوس و پیروانش خواهد بود. داستان این بازی مشابه دنیای سینمایی مارول است؛ به این معنا که تمام شخصیت‌های بازی به دنبال پیدا کردن سنگ‌های‌ بینهایت قبل از تانوس هستند. البته در این بازی شخصیت‌هایی که در فیلم اونجرز اثری از آنان نبود، حضور دارند.

بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order اثری در سبک اکشن و نقش آفرینی از استودیو Team Ninja است که قبلا روی بازی‌هایی از قبیل بازی Nioh و سری بازی DoA و Ninja Gaiden کار کرده است. این تیم سازنده به هیچ عنوان با بازی‌های سبک اکشن غریبه نیست. شما می‌توانید این بازی را با دوستانتان به صورت محلی یا آنلاین یا به صورت تک نفره بازی کنید. 

در سال گذشته‌ی میلادی در طی جریان رویداد The Game Awards 2018،‌ به صورت ناگهانی از بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order برای عرضه انحصاری روی نینتندو سوییچ رونمایی شد. همچنین طی مراسم نینتندو دایرکت تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که گیم‌ پلی بازی را نشان می‌داد. این بازی تابستان امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده