// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر گیم‌ پلی جدید Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شد؛ احتمال عرضه بازی در تابستان

طی مراسم نینتندو دایرکت تریلر جدیدی از Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر شد که گیم‌ پلی بازی را نشان می‌دهد.

نینتندو طی آخرین رویداد نینتندو دایرکت، اطلاعات بیشتری را از گیم‌ پلی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order منتشر کرد. بر اساس صحنه‌های منتشر شده، شخصیت‌های ابرقهرمان زیادی از مارول، از Avengers گرفته تا Guardians of the Galaxy و X-Men در دنیای MUA 3 حضور خواهند داشت. همچنین بخش‌هایی از گیم‌ پلی بازی را شاهد هستیم که گویا به قسمت‌های گذشته این مجموعه شباهت دارد. مبارزات هنوز هم به شما اجازه می‌دهند که برای شکست تانوس و سربازانش، مهارت‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب و هماهنگ کنید.

همچنین نینتندو اعلام کرد که به احتمال زیاد بازی تابستان ۹۸ منتشر می‌شود. این موضوع نشانگر این است که Marvel Ultimate Alliance 3 را تا قبل از پایان سپتامبر روی کنسول سوییچتان تجربه خواهید کرد که با معرفی بازی در دسامبر گذشته و مراسم The Game Awards فاصله زمانی چندانی ندارد.

در پایین می‌توانید صحنه‌های جدید از گیم‌ پلی بازی را که طی مراسم نینتندو دایرکت نمایش داده شدند مشاهده کنید. Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order هنگام عرضه در انحصار نینتندو سوییچ خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده