// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تیزر دومین قسمت از فصل هشتم سریال Game of Thrones پخش شد

پس از پخش نخستین اپیزود از هشتمین فصل «بازی تاج و تخت»، شبکه‌ی HBO تیزری تقریبا ۳۰ ثانیه‌ای و شامل برخی تصاویر کاملا جدید را منتشر کرد که خبر از اتفاقات هیجان‌آور قسمت بعدی می‌دهد.

(این خبر، بخش‌هایی از داستان قسمت اول فصل هشتم سریال Game of Thrones را اسپویل می‌کند)

.

.

.

.

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتِ رخ‌داده در قسمت اول فصل پایانیِ «بازی تاج و تخت» به رویارویی دو کاراکتری مربوط می‌شد که آخرین بار، مدت‌ها پیش و در آخرین ثانیه‌های اولین قسمتِ سریال، مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند؛ آدم‌هایی که رویارویی‌شان حتی در تک‌سکانسِ به تصویر کشیده‌شده تا همین لحظه هم عالی به نظر می‌رسید و باید دید کش‌وقوس داستانیِ مابینِ آن‌ها، در ادامه به کجا کشیده می‌شود. ولی از آن‌جایی که Game of Thrones خوش‌بختانه در نخستین قسمت فصل جدیدش هم ثابت کرد که درون دقایق فصل پایانی می‌خواهد از تک به تک مواجهه‌های شخصیت‌های گوناگون و دیالوگ پرتاب کردن‌های آن‌ها به سمت یکدیگر نهایت بهره را ببرد، پس همه انتظار داشتیم که آمدنِ جیمی لنیستر به وینترفل با وجود قهرمانانه جلوه کردنش در نگاه اکثر بینندگان، حس‌وحالی خطرناک هم داشته باشد. باوری که حالا و با انتشار پروموی قسمت دوم که علاوه‌بر استفاده از برخی لحظات دیده‌شده در تریلر اصلی این فصل، صحنه‌های تازه‌ای را نیز شامل می‌شود، بیشتر از همیشه قابل اعتنا به نظر می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

وقتی بچه بودم، برادرم موقع خواب داستانی درباره‌ی مردی که پدرم را کشت، برای من تعریف می‌کرد؛ داستانی درباره‌ی تمام بلاهایی که می‌توان بر سرِ آن مرد، نازل کرد.

- دنریس تارگرین در پروموی قسمت دوم فصل هشت

در دراماتیک‌ترین تصویرِ حاضر درون ویدیوی جدید، می‌توان جیمی لنیستر را دید که مقابل دسته‌ای از حاضران ایستاده است و انتظارِ قضاوت شدن توسط آنان را می‌کشد؛ چرا که احتمالا خیلی‌ها به محض دیدن وی، او را خیانت‌کاری که برای نفوذ بین مردم شمال به این‌جا سفر کرده است خطاب می‌کنند و قرار نیست با آغوش باز، پسر دست‌طلایی تایوین لنیستر را به‌عنوان یکی از همراهان‌شان در جنگِ بزرگِ پیش‌رو بپذیرند. خودِ دنریس هم که علاوه‌بر مشکلات تمامیِ حاضران با جیمی، ظاهرا عرصه را بر او تنگ‌تر نیز خواهد کرد؛ چرا که برای مادر اژدهایان، جیمی قبل از هر چیز، قاتل پدرش است. و در چنین اوضاعی، شاید بزرگ‌ترین امیدِ جیمی که در این تیزر ترسیده به نظر می‌رسد، برن استارکی باشد که مدت‌ها قبل توسط او از پنجره‌ی قلعه به پایین پرتاب شد ولی انگار پس از تبدیل شدن به کلاغ سه‌چشم، برخلاف دیگر انسان، عنصر کینه را از احساساتش حذف کرده است!

راستی، این تیزر علاوه‌بر تصویرسازی از دادگاه جیمی و گفت‌وگوی سانسا با دنریس با محوریت خیانت سرسی، خبر از نزدیک و نزدیک‌تر شدن وایت‌واکرها نیز می‌دهد؛ طوری که بتوان تقریبا از حالا مطمئن بود قسمت دومِ فصل هشتم با داستان‌گویی ۵۸ دقیقه‌ای خود، در جایی به پایان می‌رسد که دیگر شاهِ شب، احتمالا پشت درهای وینترفل خواهد بود.

نگاهی کوتاه به دادگاه جیمی، شنیدن بخشی از گفت‌وگوی سانسا با دنریس راجع به خیانت سرسی و اطمینان از نزدیک‌تر شدن شاهِ شب و وایت‌واکرهایش. این‌ها، مهم‌ترین آورده‌های تیزر جدید سریال برای مخاطبان هستند

اپیزود دوم فصل هشت، آخرین قسمت از فصل پایانی Game of Thrones است که مدت‌زمانی کمتر از ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه دارد و راس ساعتِ ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی، توسط HBO تقدیم طرفداران می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده