نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

جاناتان لیبسمن به عنوان کارگردان برای فیلمبرداری دوباره The Voyage of Doctor Dolittle استخدام شد

یونیورسال پیکچرز از استخدام جاناتان لیبسمن برای کارگردانی مراحل فیلم‌برداری دوباره فیلم The Voyage of Doctor Dolittle خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز به‌دنبال فیلم‌برداری دوباره فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) است و به همین منظور کارگردان و نویسنده جدیدی را استخدام کرده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، چهار ماه پس از عقب افتادن اکران این فیلم، شرکت یونیورسال جاناتان لیبسمن را برای کارگردانی فیلم‌برداری دوباره این فیلم فانتزی، کمدی و ماجراجویی استخدام کرده است.

کارگردانی این فیلم بر عهده استیون گیگان بوده است. فیلم‌برداری دوباره فیلم The Voyage of Doctor Dolittle حدود ۲۱ روز طول خواهد کشید که کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن)، وظیفه بازنویسی فیلمنامه را بر عهده دارد که در حال حاضر کار روی آن را آغاز کرده است. اگرچه در ابتدا قرار بود مک‌کی کارگردانی فیلم‌برداری دوباره این فیلم را بر عهده بگیرد، اما برنامه کاری او بسیار شلوغ توصیف شده است.

جاناتان لیبسمن، استیون گیگان و کریس مک کی

مک‌کی اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Ghost Draft (گوست درفت) و فیلم Reborn (ریبورن) را بر عهده گرفته که احتمالا فیلم Ghost Draft، فیلم بعدی مک‌کی است. او همچنین کار روی دنباله انیمیشن The Lego Batman Movie را نیز آغاز کرده است. اگرچه لیبسمن کارگردانی فیلم‌برداری دوباره فیلم The Voyage of Doctor Dolittle را بر عهده دارد، اما هالیوود ریپورتر می‌گوید که گیگان همچنان بخشی از پروژه است و در فرآیند فیلم‌برداری دوباره آن همکاری خواهد کرد و نام او به‌عنوان کارگردان اثر حفظ خواهد شد. یک منبع به هالیوود ریپورتر گفت که گیگان نیاز داشت تا این حیوانات که کاملا CG هستند، را در فیلم با هم به تصویر بکشد و این دو نفر تجربه خوبی در این مورد دارند و برای کمک به او به این پروژه اضافه شده‌اند.

لیبسمن بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک‌ پشت‌ های نینجای نوجوان جهش‌ یافته)، فیلم Wrath of the Titans (خشم تایتان‌ها) و فیلم Battle: Los Angeles (نبرد در لس‌آنجلس) شناخته می‌شود و تجربه خوبی در کار با جلوه‌های ویژه گسترده را در کارنامه خود دارد. رابرت داونی جونیور، آنتونیو باندراس، مایکل شین، رامی ملک، تام هالند، اکتاویا اسپنسر، جان سینا، کمیل نانجیانی، ماریون کوتیار، کارمن اجوگو، کریگ رابینسون، فرانس دو لا تور، سلنا گومز، اما تامپسون و رالف فاینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Voyage of Doctor Dolittle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی ۱۳۹۸) اکران شود که احتمال عقب افتادن دوباره آن برای عدم رقابت با فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) در گیشه نیز وجود دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده