نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲

تغییر نام سریال Vision and Scarlet Witch و انتشار اطلاعات جدید از Falcon and the Winter Soldier

مارول استودیو اطلاعات جدیدی از سریال‌های مارولی سرویس استریم دیزنی پلاس مثل سریال Vision and Scarlet Witch را به اشتراک گذاشته است.

شب گذشته بود که سرانجام کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال‌های دنیای سینمایی مارول این سرویس استریم منتشر شده است. مارول استودیو در ابتدا از تغییر نام سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ) خبر داد و حال این سریال قرار است با نام WandaVision (ونداویژن) منتشر شود که البته انتخاب این نام با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده و بسیاری نام اصلی را به نام جدید ترجیح می‌دهند. جک شافر که به نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) کمک کرده و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow (بلک ویدو) را نیز بر عهده دارد، به عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. همچنین اعلام شد که الیزابت اولسن، بازیگر واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ و پل بتانی، بازیگر نقش ویژن، برای نقش آفرینی دوباره در سریال WandaVision باز خواهند گشت.

Loki

همچنین مارول در ادامه رسما تایید کرد که تام هیدلستون بار دیگر نقش لوکی را در سریال Loki بازی خواهد کرد. با این حال، اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست و مایکل والدرون که پیش از این در تیم تولید سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) حضور داشته، به عنوان نویسنده فیلمنامه از جمله فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی)، شورانر و تهیه کننده در این سریال حضور دارد. در ادامه اعلام شد که سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در سال اول فعالیت دیزنی پلاس منتشر خواهد شد که در این سریال حضور سباستین استن برای نقش آفرینی دوباره در نقش وینتر سولجر و آنتونی مکی برای نقش آفرینی دوباره در نقش فالکون، رسما تایید و اعلام شده است. همچنین اولین لوگوی رسمی سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Falcon and the Winter Soldier

همچنین مارول اولین جزئیات از قسمت اول انیمیشن ?What If را نیز منتشر کرده است. طبق گفته کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اولین قسمت سریال ?What If بار دیگر داستان پگی کارتر و استیو راجرز را از یک نگاه متفاوت دنبال خواهد کرد. در واقع اینبار پگی کارتر به یک ابرسرباز تبدیل می‌شود که استیو راجرز به او برای مبارزه خواهد پیوست که هاوارد استارک نیز برای او یک لباس طراحی کرده و ساخته است. فایگی گفت که این تنها یک مثال از قسمت‌های این سریال انیمیشنی است و این سریال قرار است در سال اول دیزنی پلاس منتشر شود و دو سریال دیگر مارول احتمالا در سال دوم منتشر خواهند شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده