// چهار شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

فریم نیوز ۵۸: تمام اطلاعات منتشرشده از فیلم جدید کریستوفر نولان و تاخیر در زمان پخش فصل پنجم سریال Better Call Saul

از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تازه‌ای که بازیگرانی شناخته‌شده همچون اما استون و وین دیزل به آن‌ها پیوسته‌اند تا فیلم جدید نولان که فضایی علمی-تخیلی دارد، مواردی هستند که زومجی در «فریم نیوز ۵۸»، به آن‌ها می‌پردازد.

نخستین قسمت از «فریم نیوز» در سال ۹۸ شمسی، با اشخاص معروف و شناخته‌شده‌ی زیادی سر و کار دارد و به بازیگران، فیلم‌سازها و در کل سینماگرانی می‌پردازد که هرکدام‌شان اکنون فعالیت‌های تازه‌ای را در دنیای هنر هفتم کلید زده‌اند. هرچند که در همین بین، اطلاعات تازه‌ای از سریال‌های پخش‌شده و آشنا یا سریال‌های مورد انتظاری همچون The Eddy اثر جدید دیمین شزل و سریال «ویچر» (The Witcher) که در آینده پخش خواهند شد هم حجم قابل توجهی از بحث‌های جذاب کاربران شبکه‌های اجتماعی در هفته‌ی گذشته را به خودشان اختصاص داده‌اند. فارغ از این‌ها، وقتی در انتهای کار تمام اخبار داخلی و خارجی مهم هفته‌ی میلادی پیشین را مرور کردیم، به عادت همیشگی‌مان برای حسن ختام، یک تریلر دیدنی را با زیرنویس فارسی اختصاصی تقدیم‌تان می‌کنیم. پس هرچه سریع‌تر، با ما همراه شوید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب آیتم‌های ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر دوی‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده