نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵

اولین تریلر رسمی فیلم Annabelle Comes Home منتشر شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Annabelle Comes Home را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت عروسک شیطانی آنابل هستیم.

هفته گذشته بود که اولین تصویر از فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) منتشر شد که در آن شاهد اولین تصویر رسمی از شخصیت آنابل در این فیلم بودیم. پیش از این در اواخر سال گذشته، شرکت برادران وارنر اولین تیزر رسمی فیلم Annabelle 3 (آنابل 3) را منتشر کرد که این ویدیوی کوتاه، حاوی هیچ تصویر رسمی از این فیلم نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی این فیلم ترسناک منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه واندرکان 2019 که در آناهایم در کالیفرنیا برگزار می‌شود، برادران وارنر اولین تریلر رسمی قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی از اتفاقات این قسمت بودیم. در طول این تریلر، دوست جودی وارن، دختر اد و لورن، به طور خیلی غیر منتظره باعث آزاد شدن آنابل می‌شود و در ادامه شاهد تلاش او برای گرفتن انتقامش هستیم و در ادامه مشخص می‌شود که هدف آنابل در واقع جودی وارن است تا ظاهرا از اد و لورن انتقام بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle Comes Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته است. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و پیتر سفرن به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Annabelle 3 حضور دارند. پس از اینکه مشخص شد فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) بخشی از مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) است، حال فیلم Annabelle Comes Home به هفتمین فیلم این دنیای سینمایی ترسناک تبدیل شده است.

فیلم Annabelle Comes Home برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده