نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

اولین تیزر تریلر فیلم Scary Stories to Tell in the Dark به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو

کمپانی لاینزگیت سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم Scary Stories to Tell in the Dark به تهیه کنندگی گیرمو دل تورو را منتشر کرد.

بهمن سال گذشته بود که کمپانی لاینزگیت و CBS فیلمز اولین تیزرهای رسمی فیلم Scary Stories to Tell in the Dark (داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی) که در واقع چهار تبلیغ تلویزیونی بود، را منتشر کردند که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک مورد انتظار بودیم. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این فیلم ترسناک منتشر شده است. بخش‌هایی از اولین تیزر تریلر فیلم Scary Stories to Tell in the Dark مشابه ۴ تبلیغ تلویزیونی آن است، اما این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم ترسناک است و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در طول این فیلم مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. در هر حال، اولین تیزر تریلر فیلم Scary Stories to Tell in the Dark وعده یک فیلم ترسناک تمام عیار را به طرفداران این سبک می‌دهد و این تریلر می‌تواند این فیلم را به یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ترسناک در سال ۲۰۱۹ تبدیل کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم ترسناک Scary Stories to Tell in the Dark براساس یک مجموعه کتاب در دست ساخت است که در طول دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بودند. این فیلم قرار است داستان گروهی از نوجوانان را دنبال کند که باید رازهای مرگ‌های ناگهانی و دلخراشی را که در طول شهر کوچک آن‌ها رخ می‌دهد حل کنند. آندره اوردال که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم The Autopsy of Jane Doe و فیلم Trollhunter را در کارنامه داشته، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و گیرمو دل تورو که پیش از این برای ساخت فیلم The Shape of Water (شکل آب) جایزه اسکار بهترین فیلم سال ۲۰۱۷ و بهترین کارگردانی را دریافت کرده بود، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. دنیل و کوین هیگمن نیز به دل تورو در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک کمک کرده‌اند. زوئی کولتی، مایکل گارزا، گبریل راش، آستین آبرامز، دین نوریس، گیل بیلاز، لورین توسان، خاویر بوتت، آستین زجور و ناتالی گنجورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Scary Stories to Tell in the Dark حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Scary Stories to Tell in the Dark برای اکران در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده