نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴

تریلر بین المللی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 با محوریت همکاری پرندگان و خوک‌ها

کمپانی سونی پیکچرز تریلر جدیدی از انیمیشن The Angry Birds Movie 2 برای تبلیغ آن در بازار بین المللی منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین 2) را منتشر کرد که در این تریلر شاهد معرفی شخصیت شرور و منفی اصلی این قسمت به نام زتا با صداپیشگی لزلی جونز، هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie (فیلم پرندگان خشمگین) منتشر شده است. در این تریلر که در واقع تریلر بین المللی این انیمیشن سینمایی است، شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات این قسمت هستیم که در طول آن خوک‌ها و پرندگان برای مبارزه با شخصیت زتا متحد می‌شوند و در ادامه شاهد سفر آن‌ها به جزیره یخبندان هستیم که بر خلاف تصور، خالی از سکنه نیست و در این جزیره نیز پرندگان متفاوتی حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون سودیکیس در نقش رد، جش گد در نقش چاک، بیل هیدر در نقش لئونارد، دنی مک‌براید در نقش بمب، پیتر دینکلیج در نقش عقاب بزرگ افسانه‌ای، لزلی جونز در نقش زتا، ریچل بلوم، استرلینگ کی براون، نیکی میناژ، اوگینو دربز، پیت دیویدسون، بابی موینیهان، زک وودز، آکوافینا، لیل رل هاوری، داو کامرون، بک بنت و بروکلین پرینس، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده توروپ ون اورمان بوده است. این انیمیشن اقتباسی از مجموعه بازی The Angry Birds (پرندگان خشمگین) است.

انیمیشن The Angry Birds Movie 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن The Angry Birds Movie با همکاری شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز تولید شد و در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده