نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸

اولین تریلر انیمیشن The Angry Birds Movie 2 منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را منتشر کرد که از نزدیک بودن زمستان خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز اولین تیزر تریلر انیمیشن The Angry Birds Movie 2 (فیلم پرندگان خشمگین 2) را منتشر کرده است. در اولین تریلر دنباله انیمیشن The Angry Birds Movie (فیلم پرندگان خشمگین) شاهد معرفی شخصیت جدیدی در یک دنیای یخبندان هستیم که زندگی یکنواختی در یک جزیره یخ زده دارد و در ادامه تصمیم می‌گیرد که به دنیای قهرمانان اصلی این انیمیشن سینمایی سفر کند و به نظر می‌رسد که ورود او باعث گسترش یخبندان به سرزمین آن‌ها می‌شود که این تنها شروع یک ماجرای کاملا جدید است. این شخصیت جدید، شخصیت شرور و منفی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 است و زتا نام دارد که لزلی جونز نیز صداپیشگی این کاراکتر را بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، سونی پیکچرز اولین پوسترهای رسمی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را نیز منتشر کرده‌ است که در این پوسترها شاهد بازگشت شخصیت‌های قسمت اول و حضور شخصیت جدید این قسمت هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

The Angry Birds Movie 2 Poster

The Angry Birds Movie 2 Poster

جیسون سودیکیس در نقش رد، جش گد در نقش چاک، بیل هیدر در نقش لئونارد، دنی مک‌براید در نقش بمب، پیتر دینکلیج در نقش عقاب بزرگ افسانه‌ای، لزلی جونز در نقش زتا، ریچل بلوم، استرلینگ کی براون، نیکی میناژ، اوگینو دربز، پیت دیویدسون، بابی موینیهان، زک وودز، آکوافینا، لیل رل هاوری، داو کامرون، بک بنت و بروکلین پرینس، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن The Angry Birds Movie 2 را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده توروپ ون اورمان بوده است. انیمیشن The Angry Birds Movie با همکاری شرکت سونی پیکچرز و کلمبیا پیکچرز تولید شد و در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد. این انیمیشن موفق شد حدود ۳۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 

انیمیشن The Angry Birds Movie 2 برای اکران در تاریخ ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده