// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۴

Cyberpunk 2077 و یک بازی دیگر از کمپانی CD Projekt نهایتا تا سال 2021 میلادی منتشر می‌شوند

با اینکه مدیران سی‌دی پراجکت رد اطلاعات زیادی از زمان انتشار Cyberpunk 2077 را با طرفداران خود به اشتراک نمی‌گذارند، به نظر می‌رسد که باتوجه‌به گفته‌های جدید آن‌ها، این بازی نهایتا تا سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

حالا حداقل از این اطمینان داریم که حتی در بدترین حالت، Cyberpunk 2077 قرار نیست در زمانی دیرتر از سال ۲۰۲۱ در دستان طرفدارانش قرار بگیرد

خوش‌بختانه و پس از مدت‌ها سکوت مطلق درباره‌ی زمان احتمالی از راه رسیدن بازی مورد انتظار «سایبرپانک 2077» (Cyberpunk 2077)، یکی از اعضای کلیدی تیم بازی‌سازی شرکت CD Projekt RED تایید کرده است که این بازی و اثری در حال ساخت و همچنان معرفی‌نشده، هر دو نهایتا تا دو سال دیگر در دست گیمرها قرار می‌گیرند. این موضوع مخصوصا باتوجه‌به برخی شایعه‌های اخیرا منتشرشده درباره‌ی زمان عرضه‌ی اثر که خیلی‌ها را نگران کرده بودند، در نوع خودش رضایت‌بخش به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد با وجود توصیف شدن تاریخ انتشار بازی با استفاده از عبارت «عرضه در زمانی‌که محصول آماده شده باشد!» توسط مدیران تبلیغات آن، این آماده شدن قرار نیست بیشتر از دو سال زمان ببرد. به این معنی که شاید خود سی دی پراجکت هم در همین لحظه از جزئیات کامل زمان‌بندی انتشار بازی‌اش مطمئن نباشد اما همین‌قدر می‌داند که این پروسه، نهایتا تا انتهای سال ۲۰۲۱ میلادی به سرانجام می‌رسد. همچنین باتوجه‌به این گزارش، همه متوجه می‌شوند که Cyberpunk 2077 تنها بازی در حال ساخت آن‌ها نیست و این استودیوی کاربلد و محترم لهستانی، احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور از یک اثر ویدیوگیمی تازه و ناشناخته نیز رونمایی خواهند کرد؛ اثری که مطابق اخبار و شایعه‌های منتشرشده، احتمالا باز هم اسپین-آفی از مجموعه‌بازی‌های «ویچر» (The Witcher) به شمار می‌رود و البته باتوجه‌به فشار بالای تولید «سایبرپانک 2077» از سال ۲۰۱۲ تا به امروز، یقینا قرار نیست یک بازی AAA و کاملا بزرگ در حد و اندازه‌ی The Witcher 4 باشد!

با همه‌ی این‌ها، حالا می‌توان بیشتر از قبل راجع به هیجان‌انگیز بودن حضور Cyberpunk 2077 در E3 2019 رویاپردازی کرد؛ رویدادی که ممکن است در دل آن، آفرینندگان یکی از بهترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی دنیای هنر هشتم در سال‌های اخیر، داده‌هایی واقعا هیجان‌انگیز را با ما در میان بگذارند.


منبع IGN زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده