// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

پرفروش ترین بازی های مستقل نینتندو سوییچ معرفی شدند

در جریان رویداد GDC 2019، کمپانی نینتندو لیست پر‌فروش‌ترین آثار مستقل کنسول هیبریدی‌اش را منتشر کرد.

آخرین کنسول کمپانی Nintendo (نینتندو) یعنی نینتندو سوییچ از زمان عرضه در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) مورد استقبال بازی‌سازان مستقل قرار گرفته و در کنار بازی‌های بزرگی مانند Super Smash Bros. Ultimate ،Mario Kart 8 Deluxe و Bayonetta 2، میزبان بازی‌های مستقل متعدد و مختلفی از جمله Celeste و Shovel Knight بوده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در بخشی از رویداد GDC 2019 پرفروش‌ بازی‌های مستقل کنسول مذکور اعلام شده‌اند.

این لیست که از سوی کمپانی نینتندو منتشر شده است و آثار حاضر در آن براساس ترتیب خاصی چیده نشده‌اند، به شرح زیر است:

با توجه به عرضه موفق، کسب جوایز از مراسم‌های مختلف و جلب نظر منتقدین حضور آثار شاخصی همچون Stardew Valley ،Hollow Knight ،Overcooked 2 و Celeste در این لیست چندان دور از انتظار نبود. در لیست منتشر شده در سال گذشته شاهد بازی‌های Shovel Knight: Treasure Trove ،NBA PlayGrounds ،Kamiko، SteamWorld Dig 2 و Fast RMX بودیم که هیچ‌یک از آن‌ها دیگر در لیست ۱۰ بازی مستقل پر‌فروش کنسول نینتندو سوییچ جایی ندارند.

از بین اخبار مربوط به بازی‌های مستقل کنسول Nintendo Switch می‌توان به انتشار بسته الحاقی Dead Cells و عرضه دنباله بازی Hollow Knight تحت نام Hollow Knight: Silksong در آینده اشاره کرد. همچنین به‌زودی مراحل جدیدی به بازی Celeste اضافه خواهند شد و دنباله بازی Undertale با نام Deltarune روی کنسول مذکور عرضه خواهد شد. هم اکنون می‌توانید بخش اول این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید.

روند انتشار بازی‌های مستقل روی کنسول هیبریدی کمپانی نینتندو به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود. در جریان رویداد Nindies Showcase 2019 در کنار معرفی نسخه ویژه‌ای از بازی Crypt of the NecroDancer با محوریت سری The Legend of Zelda، خبر از انتشار بازی‌های Cuphead ،Nuclear Throne و Katana Zero داده شد. ما در زومجی در قالب یک مطلب به معرفی بازی‌های نمایش داده شده در این رویداد پرداختیم که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده