نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

جان دیوید واشنگتن در فیلم جدید کریستوفر نولان بازی خواهد کرد

جان دیوید واشنگتن بعد از درخشش در فیلم BlacKkKlansman به جمع بازیگران فیلم جدید کریستوفر نولان اضافه شد.

کریستوفر نولان این روزها سرگرم ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود است و در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون به نقل از ورایتی مطلع شدیم که جان دیوید واشنگتن از جمله بازیگران این فیلم خواهد بود.

این بازیگر هرچند کار خود را در سینما با فیلم Malcolm X در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد (فیلمی که پدرش دنزل واشنگتن نقش اصلی آن را برعهده داشت) ولی در آن زمان هشت ساله بود و نقشی بسیار کوچک را ایفا می‌کرد، تا اینکه سال‌ها گذشت و سرانجام از سال ۲۰۱۷ به شکل جدی در فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کرد؛ ابتدا با فیلم Love Beats Rhymes و سپس فیلم‌های Monsters and Men و Monster. در نهایت هم این فیلم بلک کلنزمن (BlacKkKlansman) در سال ۲۰۱۸ بود که در آن با نقش‌آفرینی درخشان خود به شهرت زیادی رسید.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فیلم جدید نولان نداریم، ولی مدتی قبل تاریخ اکران آن مشخص شد و قرار است روز ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۷ تیر ۱۳۹۹) شاهد اکران آن توسط کمپانی برادران وارنر باشیم؛ بازه‌ی زمانی‌ای که چهار فیلم از پنج اثر اخیر نولان در آن اکران شده‌اند. این فیلم به گفته مسئولان وارنر اثری عظیم خواهد بود و به نقل از منابعی که ورایتی در اختیار دارد، با یک بلاک باستر اکشن و نوآورانه سر و کار خواهیم داشت؛ فیلمی که مثل سایر آثار اخیر نولان در سالن‌های سینمای IMAX هم نمایش داده می‌شود. 

نولان تا امروز توانسته‌ است با آثار زیبای خود مانند Interstellar، Inception، سری The Dark Knight و البته آخرین فیلم خود Dunkirk به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و تهیه‌کنندگی جدیدترین اثر خود را هم با همراهی همسرش اما توماس انجام خواهد داد که همواره در تهیه فیلم‌های اون نقش داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده