نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

فیلم The Curse of La Llorona به عنوان اسپین آف The Conjuring معرفی شد

تهیه کنندگان فیلم The Curse of La Llorona رسما تایید کردند که این فیلم بخشی از دنیای مجموعه فیلم The Conjuring است.

به تازگی فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لالورونا) در فستیوال SXSW نمایش داده شده که اولین نقدهای این فیلم نیز منتشر شده است. بر خلاف انتظار، این فیلم ترسناک نتوانست نقدهای چندان مثبتی را از منتقدان دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از نظریه‌های این فیلم تایید شده است. طبق نقدهای منتشر شده از این فیلم از جمله نقد سایت Bloody Disgusting، تونی آمندولا، بازیگر نقش پدر پرز در فیلم Annabelle (آنابل) که اولین اسپین آف مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) بود، بار دیگر این نقش را در فیلم The Curse of La Llorona بازی کرده است تا شاهد یک کراس اور بین این دو فیلم باشیم. بدین ترتیب، این فیلم بخشی از دنیا و مجموعه The Conjuring است که پیش از این بسیاری اعتقاد داشتند که اتفاقات این فیلم در دنیای این مجموعه ترسناک بسیار محبوب جریان دارد.

پیش از این، تشابه اسم پدر پرز و حتی بازیگر آن‌ها در دو فیلم The Curse of La Llorona و فیلم Annabelle موجب ایجاد این نظریه‌ها شده بود که سازندگان این فیلم‌ها هرگز این موضوع را رسما تایید یا تکذیب نکردند، اما حالا مشخص شده که شخصیت پدر پرز در این دو فیلم یک شخصیت است و تنها یک تشابه اسمی تصادفی نبوده است. با این حال، سوال اصلی این است که چرا تهیه کنندگان این فیلم‌ها مثل جیمز وان که در هر دو پروژه حضور دارد، از ابتدا این موضوع را برای تبلیغ فیلم The Curse of La Llorona استفاده نکرده بودند. در حال حاضر ما می‌دانیم که کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما برنامه گسترده‌ای را برای گسترش دنیای مجموعه احضار روح دارند و در تابستان امسال شاهد اکران فیلم Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) نیز خواهیم بود.

فیلم The Curse of La Llorona برای اکران در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. لیندا کاردلیانی، پاتریشیا ولاسکوئز، سین پاتریک توماس، تونی آمندولا و ریموند کروز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مایکل چاوز که کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona را بر عهده داشته است، وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) را نیز بر عهده دارد


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده