نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازی The Last of Us: Part II اثری موزیکال است؛ احتمال نقش‌آفرینی جف کیلی به عنوان یک زرافه در بازی

بازی The Last of Us: Part II تجربه‌ای موزیکال خواهد بود و ممکن است زرافه‌های بیشتری در بازی وجود داشته باشد که جف کیلی نقش یکی از آن‌ها را ایفا می‌کند.

با عنایت به صحبت‌های آهنگساز بازی The Last of Us: Part II می‌توان با امیدواری گفت که این اثر به شدت مورد انتظار به زمان عرضه نزدیک شده است، اما در طرف مقابل، با توجه به توییت‌های اخیر جف کیلی به نظر می‌رسد که این اثر همچنان مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و دستِ کم در مرحله خلق حیوانات به سر می‌برد. افزون بر این، نیل دراکمن، معاون رئیس استودیو ناتی داگ تایید کرده است که بازی The Last of Us: Part II اثری موزیکال خواهد بود. جف کیلی در تاریخ هفدهم بهمن ماه ویدیو خنده‌داری از خودش را که با استفاده از ویژگی انیموجی موجود در نسخه بتای iOS ساخته شده بود، از طریق توییتر به اشتراک گذاشت. او تصمیم گرفت که نقش یک زرافه را بازی کند و از این طریق استعدادش را در ایفای نقش یک زرافه کارتونی نشان دهد. کیلی در انتهای این ویدیو از نیل دراکمن سوال می‌کند که آیا برای این نقش پذیرفته شده است؟

بله، من بتای iOS را به دقت دانلود کردم و توانستم انیموجی زرافه را امتحان کنم. اگر برای ایفای نقش انتخاب شدم، به من اطلاع بده نیل دراکمن!

دانلود از وب‌سایت آپارات

نیل دراکمن نیز این ویدیو را مشاهده کرد و تصمیم گرفت که به صورت رسمی و به طور علنی به آن پاسخ دهد. با این حال، این خبر خوبی برای کیلی نبود؛ زیرا دراکمن تایید کرد که بازی The Last of Us: Part II در واقع اثری موزیکال است. این مورد را می‌توان تغییر کاملا متفاوتی در زمینه حال‌وهوای بازی نسبت به نسخه قبلی دانست. نیل دراکمن در پاسخ گفت:

اومممم ... اطلاع داری که این بازی اثری موزیکال است؛ درسته؟ باید ببینیم که آن زرافه با شور و حرارت آوازی بخواند.

این خبرها باعث ناراحتی و دلسری کیلی نشد؛ چرا که او ویدیو دیگری را ارائه کرد و از این طریق آنچه را که دراکمن به دنبالش بود، در اختیارش قرار داد. در این ویدیو کیلی به عنوان یک زرافه گردن دراز، آهنگ The One از گروه Backstreet Boys را اجرا کرد. جف کیلی در این توییت اظهار داشت:

شب گذشته خبرها را شنیدم و به این خاطر ویدیو دیگری را برای دور دوم گزینش برای نقش زرافه در بازی The Last of Us Part 2 تهیه کردم. واقعا از پاسخ‌گویی به پیام سپاسگزارم.

دانلود از وب‌سایت آپارات

دراکمن باری دیگر برای آگاهی کیلی به طور علنی پاسخ داد که بازی The Last of Us: Part II در سیاتل جریان دارد و کیلی از آهنگ نامناسبی استفاده کرده است؛ در نتیجه، او تمایل به شنیدن اجرای «موسیقی گرانج» به وسیله جف کیلی دارد؛ چرا که خاستگاه این موسیقی منطقه سیاتل است. کیلی تابه‌حال به این توییت پاسخ نداده است، ولی با این حال امیدواریم که کیلی بتواند این نقش را در بازی ایفا کند. بدون شک طرفداران بازی The Last of Us آن لحظه‌ احساسی که جول و الی به منطقه‌ای پوشیده از گیاه قدم گذاشتند و به صورت اتفاقی با زرافه‌ها برخورد کردند، به یاد می‌آورند.

بر این اساس، به نظر می‌رسد که در بازی The Last of Us: Part II شاهد زرافه‌های مهربان عظیم‌الجثه بیشتری خواهیم بود که این لحظات با موسیقی‌های دلنشین مختلفی همراه است. مطمئنا بسیاری از ما می‌خواهیم بدانیم که الی چگونه با حرکت مخفیانه از میان دشمنان و در حالی که درباره شرایط دشوار زندگی‌اش و وضعیت بغرنج دنیا آواز می‌خواند، جان سالم به در می‌برد. با اینکه شعبه ایتالیایی فروشگاه آمازون به انتشار بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹) اشاره کرده است، اما احتمال واقعی بودن آن نزدیک به صفر است. تابه‌حال تاریخ انتشار رسمی بازی The Last of Us Part 2 اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نیل دراکمن پیش از پایان سال ۲۰۱۸ از طریق توییتر اعلام کرد که فیلمبرداری یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part II به پایان رسیده است، ولی اطلاعات دیگری را در این مورد به اشتراک نگذاشت و به این ترتیب برای مشاهده این صحنه باید تا زمان انتشار بازی منتظر بمانیم. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده