نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

فیلمبرداری یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part II پایان یافت

نیل دراکمن اعلام کرد که هفته گذشته استودیو ناتی داگ مشغول ضبط یکی از «غم‌انگیزترین و پیچیده‌ترین صحنه‌های» بازی The Last of Us Part II بوده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز نیل دراکمن، معاون رئیس استودیو ناتی داگ از طریق توییتر اطلاعات جدیدی را از مراحل ساخت بازی به شدت مورد انتظار The Last of Us Part II به اشتراک گذاشته است. با اینکه هدف اصلی این توییت اعلام وقفه کار استودیو ناتی داگ در تعطیلات پایانی سال بود، اما نیل دراکمن اطلاعات هیجان‌انگیزی را از آخرین صحنه فیلمبرداری بازی در هفته گذشته منتشر کرد. صحنه موشن کپچر فیلمبرداری شده هفته گذشته تنها مربوط به یک صحنه معمولی در بازی The Last of Us Part II نبوده است. بر اساس اعلام نیل دراکمن، استودیو ناتی داگ این هفته «یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین صحنه‌های بازی» را فیلمبرداری کرده است تا کار خود را پیش از تعطیلات به خوبی انجام داده باشد. دراکمن در این‌باره اذعان داشت:

فیلمبرداری طاقت‌فرسای هفته گذشته شامل ضبط یکی از پیچیده‌ترین و غم‌انگیزترین صحنه‌هایی بود که تابه‌حال روی آن کار کرده بودیم. زمان رفتن به تعطیلات فرا رسیده است! تعطیلات سال نو مبارک ... سال آینده موارد بیشتری از راه می‌رسند.

The Last of Us Part II

با این حال، تا زمان انتشار بازی The Last of Us Part II نمی‌توانیم اطلاعاتی از این صحنه به دست بیاوریم، اما با عنایت به داستان به شدت احساسی قسمت نخست، بدون شک می‌توان گفت که این صحنه به همان اندازه که نیل دراکمن می‌گوید جذاب خواهد بود. در حال حاضر به استثنای تعدادی تریلر، مصاحبه و تم پویایی که امروز در دسترس قرار گرفت، مواردزیادی از بازی وجود ندارد که به آن‌ها رجوع کنیم.

با اینکه شعبه ایتالیایی فروشگاه آمازون به انتشار بازی The Last of Us Part II در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲۹ مارس ۲۰۱۹) اشاره کرده است، اما احتمال واقعی بودن آن نزدیک به صفر است. بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و تابه‌حال تاریخ انتشار رسمی بازی اعلام نشده است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده