نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶

سریال The Simpsons برای دو فصل دیگر تمدید شد

سرانجام شبکه فاکس از تمدید سریال The Simpsons برای دو فصل دیگر خبر داد تا هومر و خانواده‌اش همچنان مهمان خانه‌های ما باشند.

سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) طولانی‌ترین سریال تاریخ تلویزیون است که پخش آن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر فصل سی‌ام این انیمیشن سریالی بسیار محبوب در حال پخش از شبکه فاکس است. با این حال، مشخص نیست که چه زمانی قرار است تولید و پخش این مجموعه رسما متوقف شود و به نظر می‌رسد که قرار نیست به این زودی پخش این سریال به پایان برسد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن The Simpsons برای دو فصل دیگر تمدید شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه فاکس این سریالی انیمیشنی را برای فصل سی و یکم و سی و دوم تمدید کرده تا تعداد قسمت‌های این سریال در پایان فصل ۳۲ام به ۷۱۳ قسمت برسد. همچنین فاکس با صداپیشگان شخصیت‌های اصلی مجموعه سیمپسون‌ ها قرارداد جدید برای حضور در فصل ۳۱ و ۳۲ام این سریال امضا کرده است. علاوه بر این، صفحه رسمی سریال The Simpsons در توییتر با انتشار تصویری به این خبر واکنش نشان داده است:

The Simpsons

پخش فصل سی‌ام سریال The Simpsons همچنان ادامه دارد و قسمت ۱۳ فصل ۳۰ام قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ (۲۱ بهمن ۱۳۹۷) از شبکه فاکس منتشر شود. طبق آمار منتشر شده از ۱۲ قسمت ابتدایی این فصل، به طور میانگین ۷.۵ میلیون بیننده هر قسمت فصل سی‌ام این سریال را از طریق تمامی پلتفرم‌ها تماشا کرده‌اند که آمار بسیار بسیار موفقی برای این مجموعه است و با اینکه ممکن است طرفداران سریال The Simpsons نیز قبول داشته باشند که این سریال کیفیت گذشته را ندارد، اما این آمار نشان می‌دهد این اثر هنوز از محبوبیت زیادی در بین محصولات مشابه برخودار است.

انیمیشن The Simpsons Movie (فیلم سیمپسون‌ها) نسخه سینمایی این مجموعه بود که در تابستان سال ۲۰۰۷ اکران شد و این انیمیشن سینمایی توانست نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. از آن زمان خبرهای زیادی در مورد امکان ساخت دنباله آن شنیده می‌شود، اما تا به امروز قسمت دوم این انیمیشن ساخته نشده است. این در حالی است که گفته می‌شود که کمپانی فاکس قرن بیستم یک استودیوی انیمیشن‌سازی تاسیس کرده که هدف آن ساخت انیمیشن The Simpsons Movie 2 (فیلم سیمپسون‌ها ۲)، انیمیشن Bob's Burgers (برگری باب) و انیمیشن Family Guy (مرد خانواده) خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده