نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

دنباله انیمیشن The Simpsons Movie و انیمیشن Family Guy در دست ساخت است

شرکت فاکس قرن بیستم در حال ساخت دنباله انیمیشن The Simpsons Movie، انیمیشن Family Guy و انیمیشن Bob's Burgers است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت فاکس قرن بیستم در حال ساخت چندین انیمیشن سینمایی براساس سریال‌های انیمیشنی محبوب خود است. طبق خبری که وب‌سایت وال استریت ژورنال منتشر کرده، فاکس در حال ساخت دنباله انیمیشن The Simpsons Movie (فیلم سیمپسون‌ها)، انیمیشن Family Guy (مرد خانواده) که ترکیبی از یک انیمیشن و لایو اکشن سینمایی خواهد بود و انیمیشن Bob's Burgers (برگری باب) است. استیسی اسنایدر، مدیر اجرایی فاکس گفت که شرکت فاکس در نظر دارد تا یک استودیوی انیمیشن‌سازی را برای جایگزینی استودیوی انیمیشن‌سازی دریم ورکس که پس از پایان قراردادش با این استودیو توسط شرکت کامکست خریداری شده بود، ایجاد کند.

Family Guy

والت استریت ژورنال در ادامه اضافه کرد که این استودیوی انیمیشن‌سازی در حال همکاری با استودیوی تلویزیونی شرکت فاکس برای ساخت چندین انیمیشن سینمایی براساس انیمیشن‌های محبوب این شبکه است و به همین منظور این استودیوی انیمیشن‌سازی در همکاری با فاکس در حال توسعه انیمیشن The Simpsons Movie 2 (فیلم سیمپسون‌ها ۲)، انیمیشن Family Guy و انیمیشن Bob's Burgers است. طبق گفته یک منبع آگاه، انیمیشن Family Guy قرار است ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن باشد. انیمیشن The Simpsons Movie در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و حال دنباله آن وارد مراحل اولیه تولید شده است که پخش فصل سی ام سریال The Simpsons (سیمپسون‌ها) و فصل هفدهم سریال Family Guy از تاریخ ۳۰ سپتامبر امسال (۸ مهر) از شبکه فاکس آغاز خواهد شد.

Bob

همچنین انیمیشن Bob's Burgers برای اکران در سال ۲۰۲۰ مراحل تولید را سپری می‌کند و احتمالا اولین محصول از این سه انیمیشن خواهد بود که منتشر می‌شود. پخش فصل نهم سریال Bob's Burgers نیز از تاریخ ۳۰ سپتامبر امسال (۸ مهر) آغاز خواهد شد. با این حال، جزئیات بیشتری از جمله زمان اکران دنباله انیمیشن The Simpsons Movie و انیمیشن Family Guy منتشر نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده