نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳

تریلر جدید انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با محوریت شخصیت روستر

تریلر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 منتشر شده که در این تریلر با شخصیت جدید روستر با صداپیشگی هریسون فورد، آشنا می‌شویم.

در طول ماه‌های گذشته کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت تریلرهایی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) را منتشر کرده‌اند که تمرکز این پنج تریلری که تا به امروز منتشر شده، روی شخصیت‌های این انیمیشن سینمایی مورد انتظار بوده است. اولین تریلر با محوریت بازگشت شخصیت مکس، دومین تریلر با محوریت بازگشت شخصیت کلویی، سومین تریلر با محوریت بازگشت شخصیت اسنوبال، چهارمین تریلر با محوریت معرفی شخصیت جدید دیزی و پنجمین تریلر با محوریت بازگشت شخصیت گیجت منتشر شده بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از شخصیت‌های دنباله انیمیشن The Secret Life of Pets (زندگی پنهان حیوانات خانگی) منتشر شده که در آن با شخصیت جدید دیگری آشنا می‌شویم. ششمین تریلر انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با محوریت معرفی شخصیت جدید روستر (Rooster) منتشر شده که هریسون فورد صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد. در این تریلر مکس به یک مزرعه سفر می‌کند و در آن با شخصیت روستر آشنا می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، پوستر جدیدی از انیمیشن The Secret Life of Pets 2 با محوریت روستر منتشر شده که شما در ادامه این پوستر را نیز می‌توانید مشاهده کنید:

The Secret Life of Pets 2 Poster

ریک استون استریت، کوین هارت، هریسون فورد، پتن اسوالت، هانیبال بورس، بابی موینیهان، لیک بل، جنی اسلیت، تیفانی هدیش، نیک کرول، پیت هلمز و الی کمپر، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده گرفته‌اند. کریس رنارد برای کارگردانی و برایان نلینچ برای نوشتن فیلمنامه، در این انیمیشن بازگشته‌اند. انیمیشن The Secret Life of Pets در تابستان سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۸۷۵.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

انیمیشن 2 The Secret Life of Pets برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده