نویسنده: مرتضی کارگر
// دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

چه انتظاراتی از صنعت بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۱۹ داریم

سال ۲۰۱۹ میلادی به راحتی می‌تواند یکی از مهم‌ترین سال‌های تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی باشد. از معرفی‌ کنسول‌های نسل بعد گرفته تا رقابتی که در بازار پی‌سی گیمینگ اوج می‌گیرد، همگی در این پرونده بررسی شده‌اند.

با اتمام سال ۲۰۱۸ میلادی و جمع‌بندی‌های مرتبط با آن، بازار پیش‌بینی‌ اتفاقات و رویداد‌های سال ۲۰۱۹ داغ‌تر از همیشه شده است. با این که همواره پیش‌بینی زمان انتشار بازی‌های ویدیویی جذاب‌ترین مسئله برای طرافداران این صنعت است، اما این صنعت از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که در این آیتم ویدیویی می‌خواهیم این موارد را با یکدیگر بررسی کنیم.

در بخش اول کمی در رابطه با وضعیت فروش کنسول‌های فعلی و بعد از آن در رابطه با زمان عرضه کنسول‌های نسل جدید صحبت می‌کنیم و سپس برای شما از بازار داغ رقابت فروشگاه‌های پی‌سی گیمینگ خواهیم گفت. در این میان نگاهی هم به وضعیت بازی محبوب فورتنایت در سال پیش‌رو خواهیم داشت و وضعیت آن در سال ۲۰۱۹ را زیر ذره‌بین می‌بریم. در انتها هم ضمن پوشش تیتروار تعدادی از اتفاقات قابل‌ پیش‌بینی سال ۲۰۱۹، در رابطه با داغ شدن بازار بحث و گفت‌وگو در مورد رعایت حقوق کودکان و ضرورت حفاظت از آنان در دنیای بازی‌ها صحبت خواهیم کرد.

این پرونده ویدیویی تنها یکی از بخش‌های برنامه گیمینگ لودینگ ۳۹ است و اگر به موضوعاتی همانند مهم‌ترین اتفاقات سال ۲۰۱۸ دنیای گیم علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه تماشای کامل این برنامه را از دست ندهید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده