نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Total War: Three Kingdoms تا خرداد ۹۸ تاخیر خورد

پس از تاخیر انتشار بازی از پاییز ۲۰۱۸ به بهار ۲۰۱۹، حالا بازی Total War: Three Kingdoms به‌جای انتشار در تاریخ ۱۶ اسنفد، در تاریخ ۲ خرداد راهی پی سی خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Creative Assembly، سازنده‌ی بازی Total War: Three Kingdoms خبر تاخیر دوباره‌ی این بازی مورد انتظار را منتشر و تایید کرد و حالا بازی Total War: Three Kingdoms به‌جای انتشار در تاریخ ۱۶ اسنفد، در تاریخ ۲ خرداد راهی پی سی خواهد شد.

راب بارتولومِو، مدیر برند استودیو Creative Assembly در تازه‌ترین صحبت‌هایش درباره‌ی تاخیر صورت گرفته چنین گفت:

از اینکه در جایگاهی قرار داریم که می‌توانیم کار درست را برای اثرمان انجام بدهیم [تاخیر در انتشار بازی] خوشحال و خوش‌اقبال هستیم. این برای‌ ما مهم است که اثری بسازیم تا در حداکثر توانش بتواند شما را سرگرم بکند؛ برای نشان دادن چیزی که برای‌تان در Total War: Three Kingdoms آماده کرده‌ایم خیلی هیجان داریم.

از آنجایی که گیم‌پلی روان و سیال در یک بازی استراتژیک مثل Total War: Three Kingdoms از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پیش آمدن تاخیرهای پی در پی برای ارائه‌ی یک بازی روان و جذاب حرکتی شاید نه چندان خوش‌آیند اما درست و منطقی از سازندگان بازی خواهد بود که در بلاگ رسمی اثر مذکور هم اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر شده است.

با توجه به مطالبی که در بلاگ رسمی بازی موجود است، تاخیر پیش آمده روی عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Total War: Warhammer II DLC برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، تاثیری نخواهد داشت. سازندگان بازی همچنین تایید کرده‌اند که تاخیر در عرضه‌ی بازی باعث نمی‌شود که آن‌ها در این مدت، تریلرها و نمایش‌های جدیدی از بازی نداشته باشند و به احتمال زیاد، تا موعد انتشار بازی شاهد نمایش‌ها و تصاویری جدید از Total War: Three Kingdoms خواهیم بود.

بازی Total War: Three Kingdoms در تاریخ ۲۳ می (۲ خرداد)‌ راهی پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده