نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

سازنده‌های Diablo 4 روی ویژگی‌های جالبی برای بخش PvP بازی کار می‌کنند

مدت زیادی است که شرکت بلیزارد، کار روی بازی Diablo 4 را آغاز کرده و طبق تازه‌ترین مصاحبه‌ها، آن‌ها هم‌اکنون مشغول نمونه‌های اولیه‌ی بسیار جالبی برای طراحی بخش PvP بازی هستند.

با معرفی بازی Diablo 4 مشخص شد شرکت بلیزارد (Blizzard) قصد دارد در ساختار اصلی سری دیابلو تغییراتی را ایجاد کند. شاید مهم‌ترین تغییری که قرار است در گیم‌پلی این بازی به‌وجود آید، به جهان باز دیابلو 4 مربوط شود. به‌طوری که این بازی شباهت فراوانی به بازی‌های جهان‌باز چندنفره پیدا می‌کند. به‌نظر می‌رسد این سری از تغییرات، نشانی از به بلوغ رسیدن این سری بازی در گذر زمان باشد و چنین ویژگی‌ای به درستی در دیابلو ۴ پیاده‌سازی شود، می‌تواند میزان لذت‌بخش بودن گیم‌پلی بازی را به قله‌های تازه‌ای برساند.

یکی از چیزهایی که برای بازی‌هایی با این سبک و سیاق بسیار مناسب به نظر می‌رسد قابلیت نبرد بازیکن علیه بازیکن یا همان PvP است. ویژگی‌ای که همواره در سری دیابلو وجود داشته اما می‌تواند در نسخه‌ی جدید این سری، تغییرات مهم و جالبی به خود ببیند. به نظر می‌رسد بلیزارد هم‌اکنون مشغول کار کردن روی این بخش از بازی است و تمرکز فراوانی را روی بخش PvP گذاشته تا با تست کردن فرمول‌های مختلف بهترین تجربه را در این بخش به وجود آورد. به‌گفته‌ی هم‌موسس شرکت بلیزارد یعنی الن آدام، این شرکت همواره تمرکز ویژه‌ای روی بخش پی‌وی‌پی داشته. او در مصاحبه‌اش با مجله‌ی «اِج» (Edge) که در شماره‌ی ۳۴۰ این مجله به چاپ رسید گفت:

PvP چیزی است که ما از زمان دیابلوی اصلی روی آن کار می‌کردیم. این چیزی است که برای مدت زیادی رویش کار کرده‌ایم و می‌توانید برای دیدن اثرات آن به بازی دیابلو 2 مراجعه کنید. ما در حال ساخت نمونه‌های اولیه‌ای از طرح‌ها و ایده‌های جالبی برای بازیکن علیه بازیکن هستیم و در حال حاضر هنوز مشغول بررسی و انتخاب کردن از میان آن‌ها هستیم.

بازی Diablo 4 در حال حاضر روند توسعه برای پلتفرم پی سی را طی می‌کن اما احتمالا تا عرضه‌ی نهایی آن زمان زیادی باقی مانده است. بااین‌حال، بلیزارد قول داده در آینده اطلاعات بسیار جالب دیگری را هم درباره این بازی منتشر کند. شایعات می‌گویند که در سال آینده‌ی میلادی قرار است یک بتا هم از این بازی در دسترس عموم قرار گیرد؛ موضوعی که باتوجه‌به سبک و سیاق این بازی، چندان هم دور از ذهن نیست. اگرچه انتظار  برای این بازی سخت است اما همچنان می‌توانید ویدیوهای مربوط‌به گیم‌پلی کلاس‌های مختلف این بازی را در زومجی تماشا کنید.

نظر شما درباره‌ی تازه‌ترین نسخه از سری دیابلو چیست؟ دیدگاهتان را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده