// چهار شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸

Halo در فهرست پرفروش ترین بازی های استیم قرار گرفت

با عرضه رسمی بازی Halo: Reach برای کامپیوتر، Halo: The Master Chief Collection توانست جایگاه اول در فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های استیم را از آن خود کند.

مدتی پیش بود که Halo: The Master Chief Collection برای پیش‌خرید در فروشگاه استیم قرار گرفت. این کالکشن شامل هر چهار نسخه بازی به‌علاوه Halo 3: ODST و Halo: Reach است. همچنین مشخص شده بود که هیلو: ریچ اولین بازی از این کالکشن ارزشمند است که در اختیار کاربران کامپیوتر و استیم قرار می‌گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیلو: ریچ دیشب ساعت ۹:۳۰ به‌وقت ایران در دسترس قرار گرفت و مشخص شده است که Halo: The Master Chief Collection پس از عرضه هیلو: ریچ، در لیست بازی‌های پرفروش استیم قرار گرفته است. درواقع کالکشن ذکر شده توانسته است رتبه اول را از آن خود کند. البته این آمار و ارقام مربوط‌به فروشگاه آمریکا استیم می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند Halo: The Master Chief Collection را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند که شامل ۶ نسخه از سری Halo است یا اینکه آن‌ها را به‌هنگام عرضه، به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران Xbox Game Pass برای کامپیوتر هم می‌توانند این بازی را هم‌اکنون به‌صورت رایگان تجربه کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که تیم سازنده در چه زمانی سایر نسخه‌ها را در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. 

Halo


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده