نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

بتسدا روند توسعه‌ بازی The Elder Scrolls: Legends را متوقف کرد

شرکت بتسدا اعلام کرد که توسعه‌ی بازی کارتی خود یعنی The Elder Scrolls: Legends را متوقف کرده است اما بازیکنان همچنان می‌توانند به بازی کردن بپردازند.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت بتسدا (Bethesda) اعلام کرده است که روند توسعه‌ی بازی کارتی این شرکت یعنی بازی The Elder Scrolls: Legends متوقف شده است. این شرکت دلیل خاصی را برای این اقدام خود ارائه نکرد و تنها بیان کرد که هیچ محتوا یا گسترش‌دهنده‌ی جدیدی برای بازی در دست ساخت نیست و این بازی دیگر روند توسعه‌ی فعال خود را ادامه نمی‌دهد. 

بتسدا این موضوع را در صفحه‌ی مخصوص بازی The Elder Scrolls: Legends در ردیت اعلام کرد. برنامه‌ی قبلی بتسدا برای این بازی طبق اعلام قبلی آن‌ها، ارائه‌ی کارت‌های جدید تا پایان امسال بوده است که البته با خبر توقف روند توسعه‌ی بازی، تمامی برنامه‌های بتسدا برای این بازی نیز، دیگر ادامه نخواهند یافت. 

بتسدا اعلام کرده است که بازیکنان همچنان می‌توانند بازی را در هر پلتفرمی دانلود کنند و به تجربه‌ی آن بپردازند. به همین علت سازندگان بازی همچنان کارت‌های پاداش ماهیانه و رویداد‌های درون بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و از این طریق بازی را زنده نگه می‌دارند. تمامی بازیکن‌های بازی همچنین دفعه‌ی بعد که به بازی وارد شوند، مجموعه‌ای از کارت‌های Tamriel (مجموعه‌ای از سه کارت با ویژگی‌های جدید و چند مورد دیگر) را به عنوان قدردانی بتسدا از حمایت‌ آن‌ها دریافت خواهند کرد. 

نسخه‌ی ویژه‌ی آسیای بازی The Elder Scrolls: Legends همچنان در دست توسعه و ساخت است؛ چراکه از ابتدا به صورت جداگانه از بازی اصلی در حال ساخت بوده است. بتسدا می‌گوید در آینده درباره‌ی تصمیم‌گیری در مورد محتوا و دیگر ویژگی‌های بازی اطلاع‌رسانی خواهد کرد. 

بازی The Elder Scrolls: Legends یک بازی کارتی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. کارت‌های این بازی همگی برگرفته از شخصیت‌ها و موجودات سری The Elder Scrolls هستند که بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری این کارت‌ها در مسابقاتی تک به تک به رقابت با یکدیگر بپردازند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، بررسی زومجی از این بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید. 

بازی The Elder Scrolls: Legends تنها بازی کارتی‌ای نیست که پشتیبانی از آن توقف یافته است. چند روز پیش استودیو CD Projekt RED نیز اعلام کرد که از تاریخ ۱۸ آذر نسخه‌های کنسولی بازی Gwent (که براساس سری The Witcher ساخته شده است)‌ دیگر پشتیبانی نمی‌شود. 

نظر شما راجع به پایان یافتن پشتیبانی بتسدا از بازی The Elder Scrolls: Legends چیست؟ آیا شما نیز از بازیکنان این بازی بوده‌اید؟ نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده