نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تصاویر و پوستر رسمی فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شد؛ اولین تریلر دوشنبه

شرکت سونی پیکچرز سرانجام با انتشار اولین تصاویر و پوستر رسمی فیلم Ghostbusters: Afterlife، تاریخ انتشار اولین تریلر این فیلم را نیز اعلام کرد.

هفته گذشته بود که اطلاعات اولین تریلر قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) ثبت شد که طبق آن، این فیلم قرار است با نام Ghostbusters: Afterlife (شکارچیان روح: افترلایف) اکران شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و پوستر رسمی فیلم Ghostbusters 3 (شکارچیان روح 3) منتشر شده است. در اولین تصاویر رسمی این فیلم که توسط VanityFair منتشر شده، شاهد حضور شخصیت پل راد، فین ولفهارد و مکینا گریس هستیم و در یک تصویر نیز ماشین Ecto-1 قابل مشاهده است. علاوه‌بر این، سونی پیکچرز اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است روز دوشنبه این هفته منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

قسمت جدید فیلم Ghostbusters داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کند که به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند و در این شهر آن‌ها بیشتر در مورد خود خواهند دانست و یاد خواهند گرفت. همچنین شرکت سونی پیکچرز اولین پوستر رسمی فیلم Ghostbusters: Afterlife را نیز منتشر کرده که تمرکز این پوستر روی بازگشت ماشین Ecto-1 است و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر فیلم Ghostbusters: Afterlife

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و الیور کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember (شهر اخگر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) اکران شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده