نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

در ویدیو جدید فیلم Free Guy رایان رینولدز به دنبال فروش محصولات است؛‌ اولین تریلر فردا

ویدیوی جدیدی از فیلم Free Guy منتشر شده که زمان انتشار اولین تریلر این فیلم با بازی رایان رینولدز را تایید و اعلام می‌کند.

ماه مهر امسال بود که شرکت فاکس قرن بیستم و 21Laps Entertainment اولین ویدیو و پوستر فیلم Free Guy (مرد آزاد) را منتشر کردند، اما تا به امروز شاهد انتشار تریلری از این فیلم کمدی نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر این فیلم مشخص شده است. در این ویدیو شاهد حضور رایان رینولدز، لیل رل هاوری، جودی کومر و جو کری هستیم که رینولدز در واقع تلاش می‌کند تا محصولات مرتبط با فیلم Free Guy را به مردی بفروشد و او در ادامه با شرکت والت دیزنی که در واقع ناشر جدید فیلم است، نیز شوخی جالبی می‌کند و در ادامه مشخص می‌شود که اولین تریلر فیلم Free Guy قرار است فردا منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر رینولدز، کومر، هاوری و کری،  تایکا وایتیتی، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم، کامیل کاستک، ریچارد تایلر بلوینس (نینجا) و شان ویلیام مک‌لاکلین (جک‌سپتیک‌آی)، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Free Guy براساس فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن و زک پن، بر عهده شاون لوی، کارگردان سه‌گانه فیلم Night at the Museum (شب در موزه)، فیلم Real Steel (فولاد اصل) و چند قسمت از سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، بوده که آذر سال گذشته برای کارگردانی این فیلم اکشن کمدی تصمیم گرفت از کارگردانی فیلم Uncharted (آنچارتد) انصراف دهد

فیلم Free Guy برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. رینولدز در همکاری دیگری با شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی قرار است در فیلم Clue (سرنخ) همکاری کند که جیسون بیتمن که برای کارگردانی سریال Ozark (اوزارک) برنده جایزه امی شده، قرار است وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و در این فیلم کمدی نیز بازی کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده