نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵

مذاکره جیسون بیتمن برای کارگردانی فیلم Clue با بازی رایان رینولدز

جیسون بیتمن، کارگردان برنده جایزه امی، در حال مذاکره با والت دیزنی و فاکس قرن بیستم برای کارگردان فیلم Clue با بازی رایان رینولدز است.

مقاله‌های مرتبط

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان فیلم Clue (سرنخ) انتخاب شده باشد. جیسون بیتمن که اخیرا برای کارگردانی سریال Ozark (اوزارک) برنده جایزه امی شده، در حال انجام مذاکرات اولیه با شرکت فاکس قرن بیستم و والت دیزنی برای کارگردانی این فیلم کمدی است که رایان رینولدز قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. فیلم Clue قرار است براساس یک بازی بردگیم از کمپانی هاسبرو ساخته شود که علاوه بر کارگردانی، بیتمن در حال بررسی پیشنهاد بازی در فیلم سرنخ نیز است که هنوز در مراحل اولیه صحبت قرار دارد. بیتمن اخیرا برای کارگردانی قسمت Reparations از فصل دوم سریال Ozark جایزه امی دریافت کرده که در نوشتن فیلمنامه فیلم Clue نیز با رینولدز قرار است همکاری کند.

رایان رینولدز

پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان هر دو قسمت فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها)، وظیفه نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Clue را بر عهده داشته‌اند که سال گذشته با شرکت رینولدز قراردادی سه ساله برای همکاری مشترک با یکدیگر امضا کرده بودند. رینولدز با این دو نویسنده در فیلم Six Underground (شش زیرزمین) نیز در حال همکاری هستند که این فیلم اکشن قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود. بیتمن همچنین اخیرا تولید فصل سوم سریال Ozark را نیز آغاز کرده که علاوه بر نقش آفرینی دوباره در سریال، او قرار است کارگردانی دو قسمت اول فصل سوم این سریال تحسین شده را بر عهده داشته باشد. بیتمن همچنین قرار است در سریال The Outsider (بیگانه) که از شبکه HBO منتشر خواهد شد، به‌ایفای نقش بپردازد و دو قسمت اول آن را نیز کارگردانی کند.

علاوه بر فیلم Six Underground، فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard (بادیگارد همسر آدمکش)، فیلم Free Guy (مرد آزاد) و انیمیشن The Croods 2 (خانواده کرودها ۲)، از دیگر کارهای جدید رینولدز خواهند بود که قرار است در طول سال ۲۰۲۰ منتشر شوند. همچنین قرار است شاهد نقش آفرینی او در فیلم Red Notice (اعلان قرمز) و فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) نیز باشیم. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Clue اعلام نشده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده