// جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸

بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous معرفی شد

دنباله‌ی بازی Pathfinder: Kingmaker با نام Pathfinder: Wrath of the Righteous معرفی شد.

استودیو اول‌کت گیمز (Owlcat Games) به تازگی دنباله‌ی بازی Pathfinder: Kingmaker یعنی بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous را معرفی کرد. اگرچه این بازی در Golarion جریان دارد اما دربرگیرنده‌ی یک منطقه‌ی کاملا جدید با نام Worldwound است که این منطقه‌ی جدید شامل شیاطین جدید و حتی یک شکاف ژرف نیز می‌شود.

اگر نام این بازی برایتان آشنا به نظر می‌رسد احتمالا به این دلیل است که این بازی بر اساس مدلی برای بازی نقش آفرینی رومیزی Pathfinder ساخته شده است. الكساندر میشولین (Alexander Mishulin)، مدیر نوآوری استودیو Owlcat، در صحبتش با PC Gamer اعلام کرد که در این بازی چهره‌ها و برخوردهای آشنا زیادی وجود دارد اما شخصیت‌ها، پیچیدگی‌ها و داستان‎های جدیدی نیز برای كسانی كه بازی اورجینال را تجربه کرده‌اند، وجود خواهد داشت. علاوه بر نبرد با شیاطین، بازیکنان دو کلاس جدید Witch و Oracle را نیز به همراه سیستم Mythic progression خواهند داشت که این سیستم امکان انتخاب اسطوره‌های مختلف مانند Lich، فرشته و موارد دیگری را برای شخصی سازی شخصیت بازیکنان فراهم می‌کند.

هنوز جزئیات مربوط به سایر کلاس‌ها به همراه تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست. همچنین سازنده‌ی بازی در مورد چگونگی ادامه‌ی بازی پیشین این سری یعنی بازی Pathfinder: Kingmaker توسط بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous صحبت کرد:

ما از ساخت بازی Pathfinder: Kingmaker چیزهای زیادی آموختیم. اکنون تلاش ما بر این است که مطمئن باشیم که بازی به هنگام انتشار بی عیب و نقص عرضه می‌شود. بسیاری از مشکلات از این واقعیت ناشی می‌شد که بازیکنان گزینه‌های زیادی برای انتخاب در بازی داشتند و برخی از آن گزینه‌ها، مخصوصاً مواردی که با فاصله‌ی ۲۰ تا ۳۰ ساعت در گیم پلی از هم فاصله داشتند، به شیوه‌ای که ما پیش‌بینی نکرده بودیم با هم تعامل داشتند.

میشولین در ادامه اعلام کرد که طراحان مراحل بازی در حال حاضر ابزارهای بیشتری برای بررسی تمام درخت تصمیم گیری دارند و اطمینان حاصل می‌کنند که تیم به طور صحیح به همه‌ی شاخه‌ها رسیدگی خواهد کرد. او در ادامه گفت:

در بازی Pathfinder: Wrath of the Righteous ما می‌خواهیم بهترین قسمت‌های تجربیات استراتژیک و RPG را حفظ کنیم و آن را کمی عمیق‌تر و با ارتباط بهتری با تجربه اصلی و متناسب با داستان Wrath of the Righteous طراحی کنیم. مطمئناً ما برای لذت‌بخش‌تر کردن این سیستم به طرفداران خود گوش فرا خواهیم داد.

با توجه به این که بازی Pathfinder: Kingmaker ابتدا وارد Early Access استیم شد، احتمال این وجود دارد که بازی Wrath of Righteous نیز همان مسیر را طی کند. به نظر می‌رسد که برای کسب برای اطلاعات بیشتر باید بیشتر منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده