// پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۹

اولین بسته‎ الحاقی غیر رایگان بازی Dead Cells معرفی شد

اولین بسته‌ی الحاقی غیر رایگان بازی Dead Cells در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

بازی Dead Cells را می‌توان یکی از بازی‌های موفق سال گذشته دانست که توانست به‌عنوان یک بازی مستقل و روگ‌لایک، بازخوردهای خوبی را به‌دست بیاورد. استودیو موشن تویین (Motion Twin)، سازنده بازی Dead Cells، که در طی سال گذشته محتویات پس از عرضه‌ی رایگانی را برای بازیکنان منتشر کرده بود به‌تازگی اعلام کرده است که اولین بسته‌ی الحاقی غیر رایگان بازی Dead Cells در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. بسته‌ی الحاقی The Bad Seed با قیمت ۴.۹۹ دلار شامل محتویات جدیدی خواهد بود و به سازندگان بازی کمک خواهد کرد که بودجه‌ی لازم برای ادامه‌ی انتشار محتویات پس از عرضه را داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این بسته‌ی الحاقی را تماشا کنید.

بسته‌ی الحاقی Dead Cells: The Bad Seed محتویات جالبی را به بازی اضافه می‌کند. دو منطقه Biome با نام‌های Arboretum و The Swamp برای بازیکنان باز می‌شوند که در عین زیبایی کشنده نیز خواهند بود. همچنین انتظار داشته باشید که با تعدادی دشمن جدید نیز که مهارت‌های شما را آزمایش می‌کنند روبه‌رو شوید. در انتها نیز با یک باس جدید روبه‌رو خواهید شد که تیم سازنده‌ی استودیو موشن تویین آن را بسیار ترسناک توصیف کرده‌اند. البته فقط دشمنان شما نیستند که به روز می‌شوند بلکه آیتم‌های جدیدی نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت. برای مثال یکی از این آیتم‌ها یک داس بزرگ غول پیکر خواهد بود که اندازه‌ی آن تقریبا دو برابر شخصیت شما است.

بسته‌ی الحاقی Bad Seed به‌طور هوشمندانه‌ای یک مسیر ابتدایی جایگزین در بازی Dead Cells است که یعنی همه‌ی بازیکنان می‌توانند این محتویات را تجربه کنند و همچنین فروش آن را نیز آسانتر می‌کند. بسته‌ی الحاقی Dead Cells: The Bad Seed در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده