// سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فروش بازی Untitled Goose Game از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

کیبل، یکی از اعضای شرکت پنیک (Panic Inc)، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که فروش بازی Untitled Goose Game از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

تابستان گذشته بود که بازی Untitled Goose Game روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. در این بازی مستقل که توسط استودیو House House توسعه داده شده، کاربران هدایت یک غاز را بر عهده می‌گیرند که مزاحم مردم می‌شود. همچنین این بازی توسط شرکت پنیک (Panic Inc) عرضه شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کیبل، یکی از اعضای شرکت پنیک در حساب کاربری توییتر خود در مورد فروش بازی Untitled Goose Games صحبت کرده است. کیبل در حساب کاربری خود نوشته است:

شاید غیرممکن به‌نظر برسد، اما در هفته گذشته و پس از سه ماه عرضه، فروش Untitled Goose Game از مرز یک میلیون نسخه کرد. از صمیم قلب از اینکه بازی ما را تجربه کرده‌اید تشکر می‌کنیم.

باتوجه‌به اینکه بازاریابی خاصی برای Untitled Goose Game انجام نشده است، رسیدن به این آمار، دستاورد بزرگی برای Untitled Goose Game به‌حساب می‌آید. همچنین این بازی در جریان The Game Awards 2019 هم حضور داشت و لحظات شادی را به‌وجود آورد. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بازی مستقل چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن لذت برده‌اید؟ بازی Untitled Goose Game توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Untitled Goose Game به همگان ثابت می‌کند که برای ساخت محصولی سرگرم‌کننده نیازی به ساخت بازی پرزرق و برق و المان‌های شلوغ نیست. گیم‌پلی زیبای بازی درکنار مجموعه کارهایی که باید برای عبور از هر بخش نقشه یکپارچه بازی انجام دهید، باعث شده تا بازیکن تجربه‌ای سرگرم‌کننده و خنده‌دار را تجربه کند. بااین‌حال بازی با وجود پایان بندی خوب، ارزش تکرار پایینی دارد و سازندگان می‌توانستند با افزودن چالش‌های بیشتر، گیم‌پلی طولانی‌تری را برای بازیکنان رقم بزنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده