نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

در ابتدا قرار بود Handsome Jack شخصیت شرور اصلی Borderlands 3 باشد

رندی وارنل، برنامه‌های اولیه‌ی گیرباکس برای انتخاب جک خوشتیپه! در نقش آنتاگونیست اصلی داستان Borderlands 3 را تأیید می‌کند.

گیرباکس سافتور (Gearbox Software) در اواخر تابستان سال ۲۰۱۹ بازی Borderlands 3 را منتشر کرد. در حالی که بازخورد کلی مخاطبان نسبت به این بازی مثبت به‌نظر می‌رسد، بسیاری از منتقدان نظرات منفی و سخت گیرانه‌ای را نسبت به داستان، کاراکترها و شخصیت‌های منفی بازی، یعنی Calypso Twins منتشر کردند. بااین حال، بسیاری از صاحب نظران عقیده دارند که بازگشت جک خوشتیپه! شخصیت شرور بازی Borderlands 2 در قسمت سوم خیلی منطقی به‌نظر نمی‌رسید.

حالا به‌نظر می‌رسد که توسعه دهندگان گیرباکس، در ابتدا تصمیم بر بازگشت این شخصیت و انتخاب او به‌عنوان شخصیت شرور اصلی بازی Borderlands 3 گرفته بودند. رندی وارنل (Randy Varnell)، کارگردان هنری و مدیر تولید بخش داستان نویسی این استودیو در مصاحبه‌ی اخیر خود تأیید کرده که نه تنها در ابتدا تصمیم به بازگشت کاراکتر Handsome Jack در بازی Borderlands 3 گرفته شده بود، بلکه قرار بود این شخصیت، به‌عنوان آنتاگونیست اصلی داستان این بازی مطرح شود.

وارنل در طول ویدیویی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، جزئیات این تصمیم را تشریح می‌کند.

با اینکه جک نهایتاً به‌عنوان شخصیت شرور اصلی Borderlands 3 انتخاب نشد، همچنان شاهد بازگشت او در داستان این بازی بودیم. در واقع، یک DLC کامل با نام «Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot» برای این بازی منتشر شده که به داستان دزدی از کازینوی فضایی جک می‌پردازد. این بسته الحاقی، در واقع اولین بسته‌الحاقی از قسمت‌های چهارگانه‌ی پیش‌بینی شده برای بخش داستانی بازی Borderlands 3 محسوب می‌شود. Gearbox در فستیوال PAX West، جزئیاتی از آینده‌ی بازی بردرلندز 3 را برای علاقه‌مندان ترسیم کرد. حضور جک خوشتیپه در بازی Borderlands 3 به همین میزان خلاصه می‌شود. لذا به‌نظر می‌رسد که برای یک بازگشت قهرمانانه، حداقل باید تا انتشار Borderlands 4 منتظر بمانیم.

Borderlands 3 هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا منتشر شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده