// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بسته الحاقی Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot بازی Borderlands 3 منتشر شد

اولین بسته الحاقی پولی بازی Borderlands 3 با نام Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اولین بسته الحاقی بازی Borderlands 3 که می‌توان آن را هم‌اکنون خریداری کرد، Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot نام دارد و در حال حاضر برای تمامی نسخه‌های بازی منتشر شده است. در این DLC شخصیت Mad Moxxi تمامی والت هانترها را دور هم جمع می‌کند تا برای نفوذ به کازینوی Handsome Jack راهی پیدا کنند و درنهایت بتوانند با ورود به آن، تمامی آیتم‌های داخل آن را به سرقت ببرند. در جریان رویداد Borderlands Show بود که استودیو گیرباکس سافتور یک ویدیو از گیم‌پلی این DLC را نیز به نمایش گذاشت.

در بسته الحاقی Moxxi’s Heist of the Handsome Jackpot بازی Borderlands 3 شاهد محتواهای جدیدی نیز هستیم که شامل مراحل داستانی جدید، چالش‌های جدید و مواردی از این دست هستند. همچنین در این DLC با باس‌ها و دشمن‌های تازه‌ای روبه‌رو خواهید شد که برخی از آن‌ها ماسک Handsome Jack را به چهره دارند. به‌طور کلی این بسته الحاقی بسیار خوب و غنی به‌نظر می‌رسد که قرار است طرفداران بازی بوردرلندز 3 را بیش‌ازپیش درگیر خود کند.

در راستای سایر اخبار مرتبط با بازی Borderlands 3، به‌تازگی این بازی برای پلتفرم گوگل استیدیا منتشر شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با ۳۵ تخفیف تا تاریخ ۱۷ دی ماه (۷ ماه ژانویه ۲۰۲۰) تهیه کنند. خبر خوش دیگری نیز برای کسانی که روی سایر پلتفرم‌ها قصد خرید بازی را دارند منتشر شده است که گویای همین میزان از تخفیف، اما در زمان‌های متفاوت است. نسخه‌ی ایکس‌ باکس وان بازی از روز گذشته یعنی ۲۸ آذر ماه (۱۹ ماه دسامبر) تا ۱۲ دی ماه (دوم ماه ژانویه ۲۰۲۰)، نسخه‌ی پلی‌ استیشن 4 از امروز یعنی ۲۹ آذر ماه (۲۰ ماه دسامبر) تا ۱۶ دی ماه (۶ ماه ژانویه ۲۰۲۰) و درنهایت نسخه‌ی پی سی نیز از دیروز یعنی ۲۸ آذر ماه (۱۹ ماه دسامبر) تا ۱۷ دی ماه (۷ ماه ژانویه ۲۰۲۰) تخفیف ۳۵ درصدی را برای تهیه بازی در نظر گرفته‌اند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده