نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۷۷: بهترین بازی های شبیه‌ ساز، ایکس‌باکس سریز ایکس و بهترین‌های سال زومجی

در هفتاد و هفتمین لودینگ، به طور کامل در رابطه با رویداد یک ماهه بهترین‌های زومجی توضیح می‌دهیم، از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز می‌گوییم و اطلاعات ایکس‌باکس سریز ایکس را مرور می‌کنیم.

در حال رسیدن به آخرین روزهای سال ۲۰۱۹ هستیم. به سنت هر ساله رویداد بهترین‌های زومجی نیز کار خود را به صورت رسمی از فردا آغاز خواهد کرد. مراسم امسال با حفظ شالوده سال قبل، تفاوتی‌هایی دارد که در لودینگ ۷۷ به تفصیل در رابطه با تفاوت‌های رویداد امسال با سال گذشته حرف می‌زنیم.

اما در لودینگ این هفته شاهد چندین آیتم مختلف هم هستیم. یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی، بازی‌های شبیه‌ساز هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در لودینگ ۷۷، دو آیتم را به این ژانر محبوب اختصاص دهیم. در تاپ فایو لودینگ این هفته، پنج عدد از بهترین بازی‌های شبیه‌ساز را فهرست کرده‌ایم و در بخش سبک‌شناسی که این هفته به جای بخش از زومجی بپرسید پخش می‌شود، نگاهی به شاخص‌های این ژانر می‌اندازیم.

در جریان مراسم گیم اواردز بود که مایکروسافت به صورت رسمی از کنسول بعدی خود که با نام ایکس‌باکس سریز ایکس شناخته می‌شود، رونمایی کرد. در فاصله بین اتمام مراسم تا امروز،‌ اطلاعات زیادی از مصاحبه‌های اعضای مختلف مایکروسافت از این کنسول منتشر شده است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در بخش پرونده اصلی لودینگ این هفته، مروری بر این اطلاعات داشته باشیم و نگاه نزدیک‌تری به کنسول نسل بعدی مایکروسافت بیاندازیم.

در ادامه لودینگ این هفته و در بخش داستان بازی‌ساز، داستان زندگی دو بازی‌ساز را برای شما بازگو می‌کنیم. بازی‌سازانی که هر دو به نوعی پدر سبک شوتر اول شخص محسوب می‌شوند. بله، درست حدس زدید. جان کارمک و جان رومرو، سازندگان بازی فوق‌العاده دوران‌ساز و تاثیرگذار DOOM این هفته مهمان بخش داستان بازی‌ساز لودینگ هستند تا ببینیم در زندگی خود چه تجربیاتی را از سر گذرانده‌اند. مانند همیشه، در بخش دماسنج هم به زمین و زمان گیر می‌دهیم! تماشای لودینگ ۷۷ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده