نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

ماد جدید Total War مجموعه The Witcher را به یک بازی استراتژی تبدیل می‌کند

گروهی از طرفداران مجموعه‌ی ویچر، ماد جدید و استراتژیک The Witcher: Total War را با الگو برداری از بازی Medieval توسعه خواهند داد.

این روزها مجموعه بازی‌های The Witcher با قرار گرفتن در اوج توجهات، بهترین دوران عملکرد خود را پشت سر می‌گذارد. می‌توان به جرأت ادعا کرد که با انتشار سریال اقتباسی نتفلیکس از مجموعه کتاب‌های این داستان، این پدیده بیش‌ازپیش قوت گرفته است. اگر شما هم جزء طرفداران پر و پا قرص این مجموعه بوده و به‌دنبال یک تجربه‌ی جدید هستید، می‌توانید ماد جدید و متفاوت The Witcher: Total War را امتحان کنید. این حالت که توسط گروهی از جامعه‌ی طرفداران بازی‌های ویچر آماده شده، روش کاملاً جدیدی را به گیم پلی این بازی خواهد داد.

ماد جدید The Witcher: Total War که ازطریق وبسایت Mod DB منتشر می‌شود، این مجموعه‌ی فوق‌العاده محبوب را به دنیای بازی‌های استراتژیک وارد می‌کند. این پروژه اساساً از نسخه‌ تبدیل یافته‌ی بازی Medieval II: Total War استفاده می‌کند. به‌گفته‌ی توسعه‌دهندگان این ماد، The Witcher: Total War امکان بازی در نقش گروه‌ها و اشخاص مورد علاقه‌ی شما از مجموعه کتاب‌ها، بازی‌ها، کمیک‌ها و به‌زودی سریال تلویزیونی نتفلیکس را فراهم کرده و برای خلق کاراکترها و مکان‌های شناخته‌ شده‌ی این مجموعه، از تمامی محتوای موجود در این زمینه الهام گرفته است.

براساس پستی که اخیراً در وبلاگ توسعه‌دهنده‌ی این ماد منتشر شده، The Witcher: Total War ابتدا کار خود را با تمرکز روی سه منطقه‌ی اصلی و قابل بازی کردنِ Redania، امپراطوری Nilfgaardian و Novigrad آغاز خواهد کرد. با گذشت زمان و با تکمیل این سه ناحیه، تیم توسعه‌دهندگان The Witcher: Total War، با انتشار یک دمو از حالت کلی این بازی، امکان تجربه‌ی کامل این مجموعه را در سبک استراتژی همزمان (RTS) فراهم خواهد کرد.

تیم توسعه‌دهندگان The Witcher: Total War امید دارد تا با توسعه‌ی نقشه‌ی این بازی به سایر نواحی موجود در منبع داستان‌های مجموعه‌ی ویچر (همچون نواحی Northern Realms) نهایتاً تمامی ۲۹ کشور موجود در این نقشه را تحت پوشش قرار دهد. از دیگر ایده‌های این تیم می‌توان به برنامه‌ریزی برای اضافه کردنِ چند مدرسه‌ی پرورش ویچر که هر یک آن‌ها، قابلیت‌ها و مهارت‌های منحصر به فردی را به بازیکنان این بازی آموزش می‌دهند، اشاره کرد.

با اینکه سه‌گانه‌ی CD Projekt Red از بازی‌های نقش آفرینی و تحسین شده‌ی The Witcher تاکنون به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرده است، نمی‌توان ژانر بازی‌های استراتژیک را با داستان‌های این مجموعه غریبه تصور کرد. البته قبلاً بازی‌هایی مانند The Witcher Adventure Game که نسخه‌ی اقتباس شده از بازی رومیزی سی در پروجکت رد محسوب می‌شود یا اسپین آف Gwent که یک مینی گیم محبوب از بازی The Witcher 3 است نیز منتشر شده است. نهایتاً سال گذشته شاهد انتشار بازی Thronebreaker: The Witcher Tales بودیم که ابتدا به‌عنوان بخش داستانی و انفرادی بازی Gwent مطرح شده و درنهایت به تجربه‌ی مستقل خود تبدیل شد.

بنا بر این تاکنون هرگز شاهد انتشار یک بازی استراتژیک از مجموعه‌ی The Witcher نبوده ایم. ایده‌ی اصلی بازی The Witcher: Total War، فوق‌العاده جذاب به نظر می‌رسد و باید گفت که با وجود فرهنگ‌ها و شخصیت‌هایی که در طول تجربه‌ مجموعه‌ی بزرگی از کتاب‌ها، بازی‌ها و دیگر محتوای تولید شده از این داستان، شناخت بسیار خوبی از آن به‌دست آوردیم، انتشار این بسته‌ی الحاقی ارزشمند، می‌تواند اتفاق بسیار هیجان انگیزی برای طرفداران این مجموعه محسوب شود.

البته لازم به ذکر است که این ماد توسط یک تیم کوچک سه نفره و با یک شور و اشتیاق طرفداری ساخته می‌شود؛ لذا احتمالاً تا تکمیل شدن این پروژه زمان زیادی باقی مانده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده