نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تصاویر هنری جدیدی از Halo Infinite منتشر شد

343 اینداستریز به مناسبت ایام تعطیلی سال نو میلادی که Halodays نام‌گذاری کردند، تصاویر هنری جدیدی را برای بازی Halo Infinite منتشر کرد.

343 اینداستریز (343Industries) در ادامه‌ی پست بلاگی که با آرزوی سالی خوش و شاد باش روزهای Halodays منتشر کرده است، دو کاسپت هنری جدید از بازی Halo Infinite را با طرفداران این بازی به اشتراک گذاشته است. Halo Infinite اولین‌بار در کنفرانس E3 2018 معرفی شد تا اینکه در مراسم E3 سال جاری، انتشار این بازی به‌عنوان یکی از بازی‌های حین عرضه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس تأیید شد. کنسول جدید مایکروسافت در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

در شرایطی که باید هر خبر کوچکی را که از بازی‌های مجموعه‌ی Halo منتشر می‌شود، غنیمت شمرد، کانسپت‌های هنری جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شده که ظاهر وسوسه انگیزی از آینده‌ی بازی‌های Halo را به تصویر می‌کشند. در تصویر اول، Master Chief را می‌بینیم که در حال نزدیک شدن به یک هولوگرام است. در تریلری که در کنفرانس E3 به نمایش گذاشته شد، شنیدیم که Cortana در این صحنه می‌گوید: «من تو را انتخاب کردم؛ چرا که تو خاص و منحصر‌به‌فرد بودی.»

Halo Infinite

تصویر دوم نیز نمایی وهم آمیز از حلقه‌ی شکسته شده‌ی Halo است که این مورد هم در تریلر E3 نشان داده شده بود.

Halo Infinite

این پست با پیامی از سوی بانی راس، رئیس 343 Industries به پایان می‌رسد. راس با تشکر از حمایت‌های جامعه‌ی کاربران به رویدادهای بزرگ سال جدید اشاره می‌کند. وی در رابطه با Infinite می‌گوید:

احساس می‌کنم که Halo با هدایت مسیر توسط Chief، به جایی که به آن تعلق داشت بازگشته است. سال ۲۰۲۰ بزرگ‌ترین سال در تاریخ مجموعه‌ی Halo خواهد بود.

با انتشار نسخه‌ی پی سی بازی Halo: Reach، و همچنین عرضه‌ی بازی مورد انتظار Halo Infinite درکنار کنسول‌های جدید ایکس‌باکس، می‌توان سال ۲۰۲۰ را سال بزرگی برای مجموعه‌ی Halo متصور شد. در ادامه‌ی این پست طولانی، توضیحاتی در رابطه با Halo 5، مسابقات eSports بازی Halo، سریال تلوزیونی Halo، بازی Halo: Reach و همچنین توجه به جامعه‌ی کاربران این بازی ارائه شده است.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده