// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

کاراکتر Seth با عرضه Street Fighter V: Champion Edition در دسترس قرار می‌گیرد

در جریان رویداد کپکام کاپ ۲۰۱۹ مشخص شد که کاراکتر سِث با ظاهری کاملا متفاوت، در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در دسترس کاربران Street Fighter V قرار خواهد گرفت.

چندی پیش بود که شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Street Fighter V، نسخه چمپیونز ادیشن این بازی را معرفی کرد. نسخه چمپیونز ادیشن شامل تمامی کاراکترها، محیط‌های مبارزه‌ای و اسکین‌هایی می‌شود که تابه‌امروز برای مبارزان این بازی عرضه شده است. طبق جدیدترین اخبار بازی و روز آخر رویداد کپکام کاپ ۲۰۱۹، کاراکتر جدید استریت فایتر V معرفی شد. 

کپکام با انتشار یک تریلر زیبا از سث (Seth) رونمایی کرد که در اینجا او را با ظاهری کاملا متفاوت و جدید مشاهده خواهیم کرد. پس از زنده‌ماندن سث در داستان نسخه چهارم و اتفاقاتی که در جریان استریت فایتر 5 رخ داد، به‌‌واسطه‌ی هوش‌مصنوعی و پیشرفت در این تکنولوژی توانسته‌اند مغز او را با ظاهری جدید ترکیب کنند. سث با اینکه دارای مهارت‌ها و کومبوهای جدیدی است، اما تعداد زیادی از حرکات قدیمی و معروف خود را هم دارد.

برای مثال بازیکنان به‌واسطه‌ی V-SKill اول سث می‌توانند یکی از مهارت‌های حریف خود را دزدیده و از آن استفاده کنند. در انتها مشخص شده است که سث با عرضه Street Fighter V: Champions Edition در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین هم‌اکنون می‌توانید بازی را با کاراکتر گیل تجربه کنید. در زیر هم تریلر گیم‌پلی سث در بازی Street Fighter 5 قرار داده شده است.

Street Fighter V

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده