نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

در تصاویر جدید پشت صحنه سریال WandaVision اسکارلت ویچ و مونیکا رامبو دیده می‌شوند

به‌تازگی اولین تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری سریال WandaVision منتشر شده که در آن شاهد حضور اسکارلت ویچ، مونیکا رامبو و اشاره به یک نکته جالب هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید سریال WandaVision (وانداویژن) آغاز شده است. جک شافر که به نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) کمک کرده و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow (بلک ویدو) را نیز بر عهده دارد، به‌عنوان نویسنده فیلمنامه، شورانر و تهیه‌کننده در سریال WandaVision حضور دارد. همچنین وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت این سریال نیز بر عهده مت شکمن، با سابقه کارگردانی سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، فصل اول سریال Fargo (فارگو) و سریال The Boys (بویز)، است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال وانداویژن منتشر شده است.

در این تصاویر که توسط وب‌سایت جاست‌جرد منتشر شده، شاهد حضور الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ، که در حال استراحت است و لباس او در واقع مشابه لباس این شخصیت در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان‌بازی) است که این موضوع نشان دهنده زمان اتفاقات فیلم نیز هست. همچنین در دیگر تصاویر برای اولین‌بار شاهد حضور تیونا پاریس، بازیگر نقش مونیکا رامبو هستیم که ظاهرا عضو گروه S.W.O.R.D است. این گروه در واقع بخش فضایی گروه شیلد هستند که پیش از این شایعه حضور این گروه در دنیای سینمایی مارول نیز شنیده می‌شد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پل بتانی در نقش ویژن، کت دنینگز در نقش دارسی، رندال پارک در نقش جیمی وو و کاترین هان در نقش همسایه ویژن و واندا، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال WandaVision حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود که اتفاقات آن با فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness (دکتر استرنج در قلمروهای بی‌پایان دیوانگی) ارتباط خواهد داشت که در این فیلم قرار است شاهد حضور اسکارلت ویچ نیز باشیم.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده