// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

بسته الحاقی جدید بازی Planet Zoo هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد

بسته الحاقی جدید بازی Planet Zoo با حال و هوای قطبی هفته‌ی آینده به این بازی اضافه خواهد شد.

 بازی Planet Zoo یک اثر جذاب و دوست‌داشتنی است از  استودیو Frontier Developments در سبک شبیه‌سازی است که می‌توان این اثر را دنباله‌ای معنوی برای بازی Zoo Tycoon دانست. این بازی هفته‌ی آینده یک به‌روزرسانی به مناسبت تعطیلات فصلی دریافت خواهد کرد.

بسته‌ی الحاقی Arctic Pack در تاریخ ۲۶ آذر ماه برای بازی Planet Zoo منتشر خواهد شد و این بسته‌ی الحاقی چهار حیوان جدید از جمله گرگ قطبی، خرس قطبی، گوزن و غیره را به بازی اضافه می‌کند. دو سناریوی جدید قطبی نیز میزبان چالش‌های جدیدی در این بسته‌ی الحاقی پولی خواهند بود. در بسته‌ی الحاقی Arctic Pack با قیمت ۷.۹۹ پوند، شما می‌توانید باغ وحشتان را به مکان‌هایی در نروژ و مکزیک گسترش دهید.

همچنین یک آپدیت رایگان درکنار این بسته الحاقی عرضه خواهد شد. این آپدیت شامل یک حسگر سن برای کند کردن چرخه زندگی حیوانات، Heat Map جدید برای جرم و جنایت و درون همسری، امتیازهای جدید طبیعتی و رفع مشکلات موجود می‌شود.

طی مصاحبه‌ی مطبوعاتی با استودیو سازنده‌ی بازی Planet Zoo یعنی Frontier، اینفوگرافیک زیر که شامل تعداد حیوانات متولد شده، کارمندان استخدام شده و سایر آمارهای بازیکنان در طول مدت یک ماه پس از انتشار بازی می‌شود، منتشر شد. بازی The Animals of Planet Zoo هم‌اکنون روی پی سی در دسترس است.

Planet Zoo


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده