// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷

بازی The Talos Principle تا ساعاتی دیگر برای سوییچ منتشر می‌شود

بازی معمایی روایی The Talos Principle تا چند ساعت دیگر برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در رویداد Nintendo Indie World Showcase که امروز برگزار شد، اعلام شد که بازی معمایی The Talos Principle امروز (فردا به وقت ایران) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، بازیکنان را در نقش اندرویدی قرار می‌دهد که دارای احساسات انسانی است. وی در حین گشت و گذار در یک دنیای پر پیج و خم که پر از معماها و چیزهای خارق‌العاده‌ی دیگر است، با مشکلات خود راجع به کنجکاوی نسبت به اصل زندگی روبه‌رو می‌شود. 

با توجه به تعادلی که این بازی از لحاظ حل معما و روایت داستان ارائه می‌دهد، می‌توان آن را یک بازی کاملا متناسب با قابلیت‌های سوییچ دانست. این بازی تجربه‌ای بسیار شخصی ارائه می‌دهد و در کنار قابلیت‌های قابل حمل بودن و در دسترس بودن سوییچ، شروع به بازی آن شبیه به شروع یک کتاب خوب است. این نسخه، نسخه‌ی کامل The Talos Principle خواهد بود که شامل DLC آن به اسم Road to Gehenna هم می‌شود. این محتوای قابل دانلود به عنوان یک پایان بر داستان اصلی ایفای نقش می‌کند. 

در کنار بازی The Talos Principle، بازی‌های دیگری همانند Sports Story و یک شخصیت جدید برای Streets of Rage 4، در این رویداد معرفی شدند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده